کد خبر: ۷۵۹۵

«حجت‌الاسلام قادری» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر شد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار، و «حجت‌الاسلام قادری» به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی بوشهر منصوب شد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، جلسه شورای فرهنگ عمومی 20 آذر 1401 با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلین روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر و سایر اعضاء شورا، در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار، و در جریان آن، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل سابق، حجت‌الاسلام محمد قادری به عنوان سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر منصوب شد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این جلسه با بیان اینکه دشمن به دنبال تهاجم شناختی و ادراکی و انحراف اندیشه‌ها است، اظهار کرد: فرهنگ‌پایگی اساس آفرینش تمدن و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ‌مداری در واقع کشورداری و مردم‌سالاری دینی است و استقلال و تمدن خوب محصول فرهنگ‌مداری مبتنی بر آیات قرآن و سیره اهل‌بیت(علیهم‌السلام) است.

در بخش دیگری از این جلسه قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور، بر بازسازی ساختاری فرهنگ و رسانه تأکید کرد و گفت: استقامت یک کشور در گرو مقاوم‌سازی و رشد ارکان سایر شاخصه‌های یک نظام قوی و اجرای مطالبات مردمی است.

حجت‌الاسلام و المسلین حریزاوی بیان کرد: مردم‌سالاری فرهنگی موجب رشد شاخصه‌های اجتماعی، تحقق جامعه آرمانی و زدودن ناهنجاری‌ها می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بخش دیگری از این جلسه یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را رصد و مقابله با توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

 پورات ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام طاهری که با دغدغه‌مندی مأموریت‌های محوله را پی‌گیری کرد، حجت‌الاسلام قادری را از روحانیون توانمند و شاخص استان عنوان کرد و از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست همکاری خود با مجموعه تبلیغات اسلامی استان را گسترش دهند.

حجت‌الاسلام طاهری، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان بوشهر با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته، ارزیابی و بازدید از ۱۶۰ مؤسسه و خانه‌های قرآنی، شناسایی ۵۵۲ مبلغ و مبلغه، صدور ۱۱۲ گواهی تبلیغ، اجرای ۱۲۰ جلسه تبیین اندیشه امامین انقلاب و پایش آمار مساجد شیعی و اهل‌ تسنن را به‌عنوان بخشی از پژوهش‌های تحلیلی و دوره‌هایی برشمرد که از سوی اداره امور‌ قرآنی و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی این اداره‌کل طی ۲ سال گذشته تاکنون برگزار شده است.

حجت‌الاسلام قادری دانش‌آموخته مدرسه علمیه مقدسه امام خمینی (ره) بوشهر، کاردانی نرم‌افزار، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی تبلیغی انوارالعقیله، امام جماعت مسجد جامع علامه شهید سیدمصطفی خمینی بوشهر، سخنران هیئات مختلف شهر بوشهر، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون امام خمینی (ره) بوشهر بوده و از سال 1399 تاکنون به عنوان معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلغات اسلامی بوشهر مشغول به خدمت است.

سخنران هیئات محوری شهر بوشهر از سال 1394 تاکنون، تجربه برتر استانی مهرواره محله همدل، مدرس دوره‌های مهارتی رایانه و دوره‌های معارفی مهارتی انقلاب اسلامی، سردبیر نشریه پژوهشی حوزوی تسنیم و کسب مقام برتر کشور، مدیر راه‌اندازی مؤسسه خانواده استان بوشهر و تهیه کننده و کارگردان فیلم کوتاه و برگزیده جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری بخشی از سوابق تبلیغی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی بوشهر محسوب می‌شوند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار