کد خبر: ۷۶۰۳

سومین دوره تخصصی «حدیث زندگی» در فارس برگزار می‌شود

مسئول آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری سومین دوره تخصصی استانی «حدیث زندگی» با حضور اساتید کشوری در این استان خبر داد و گفت: این دوره به مدت ۳ روز و به مدت ۳۲ ساعت برگزار خواهد شد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

سومین دوره تخصصی «حدیث زندگی» در فارس برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، مسئول آموزش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس امروز، ۲۱ آذرماه گفت: یکی از سیاست‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی ارائه آموزش‌های تخصصی در مباحث سبک زندگی و هویت ایرانی اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش‌های خود را منطبق بر منویات رهبر معظم انقلاب دنبال می‌کنیم، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر بحث تحکیم بنیان خانواده و جمعیت تأکید فراوانی دارند.

قاسمی از برگزاری سومین دوره تخصصی استانی «حدیث زندگی» با حضور اساتید کشوری در شیراز خبر داد و گفت: این دوره به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در این استان برگزار خواهد شد.

مسئول آموزش تبلیغات اسلامی فارس، هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی کارشناسان و مشاوران و دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی که در زمینه خانواده و ازدواج تخصص و فعالیت دارند، عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این دوره در سراسر استان و مناطق هدف به مدت سه روز از تاریخ ۲۳ الی ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ طی ۳۲ ساعت آموزشی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر