کد خبر: ۷۶۲۲

اجرای پویش سراسری «حرف آورد» ویژه ایام فاطمیه در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل:در ایام فاطمیه به‌منظور تبیین سیره زندگانی آن حضرت و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه، پویش سراسری «حرف آورد» ویژه بانوان و دختران جوان برگزار می‌شود تا با اجرای این طرح، فرهنگ مطالعه، سخنوری، بیان معارف و نیکی‌های ائمه هدی علیهم السلام در جامعه رواج یابد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی در مصاحبه با خبرنگار نهضت ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه به اجرای طرح فرهنگی «حرف آورد» ویژه بانوان و دختران همزمان با سراسر کشور در اردبیل اشاره کرد و گفت: با هدف اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت گسترده بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری «حرف آورد» با شعار «موضوع خوب، حرف خوب می آورد»، در استان اردبیل از  اجرا می‌شود.

وی گفت: در ایام فاطمیه بمنظور تبیین سیره زندگانی آنحضرت و ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه، پویش سراسری «حرف آورد» ویژه بانوان و دختران جوان برگزار می شود تا با اجرای این طرح فرهنگ مطالعه و سخنوری و بیان معارف و نیکی ها در جامعه رواج یابد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به موضوعات پویش حرف آورد در ایام فاطمیه اشاه کرد و افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با موضوعاتی از قبیل تبیین مکتب فاطمی و قیام حضرت زهرا (س)، تبیین جایگاه معنوی و سیاسی حضرت زهرا (س)، تبیین ولایت اجتماعی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا (س) بنیان گذار مکتب مقاومت و اعتراض در برابر انحراف در جامعه اسلامی، سبک زندگی حضرت زهرا (س)، مکتب تربیتی حضرت زهرا (س)، حضرت زهرا الگوی حضور و مشارکت اجتماعی زن مسلمان و تلاش بانوان برای احیای خانه مادری(هیئت ما خانه مادری ماست) به دبیرخانه پویش «حرف آورد» ارسال کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: آثار ارسالی باید در قالب ویدئو، پادکست، کلیپ، موشن و صوت به مدت 1 الی 3 دقیقه ای، به یکی از پیام رسان های ایتا، شاد، روبیکا یا تلگرام به شماره 09917229468  ارسال کنند.

حقی افزود: به بانوان و دختران فعال که بهترین و بیشترین آثار در خصوص ایام فاطمیه ارسال کنند هدایایی از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی اردیبل اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار