کد خبر: ۷۶۳۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

اجرای فعاليت قرآني در مساجد موجب رشد ارزش‌های اسلامی می شود

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار گفت: فعاليت‌هاي قرآني در مساجد زمينه ساز رشد ارزش‌های اسلامی و تقويت بنيه اعتقادي مردم و بالاخص جوانان است.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام جليل مختاري نيا رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان بيجار در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: مساجد به عنوان پايگاه‌هاي دين و انديشه شناخته شده‌اند و افراد در مساجد مي‌توانند بنيه ديني و اعتقادي خود را افزايش دهند.

وي همچنین گفت: بايد از امکانات موجود فرهنگي در جهت گسترش فضاهاي معنوي بخصوص مساجد استفاده شود تا مساجد که سنگر بصيرت و معرفت هستند به حد اعلا برسند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاري‌نيا عنوان کرد: قرآن و معارف اهل بيت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصي نداشته و براي همه مردم جهان نازل شده است بنابراين توسعه فعاليت‌هاي قرآني بايد در دستور كار قرار بگيرد.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار افزود: شهرستان بيجار با داشتن پنج موسسه فعال قرآني در سطح شهرستان توانسته گام‌هاي ارزشمندي را در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ ناب محمدي(ص) در جامعه بردارد.

وی همچینن از برگزاری 40 کلاس آموزش حفظ قرآن کریم در سطح موسسات و خانه های قرآن این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با ایام فاطمیه(س) کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم در موسسات و خانه های قرآنی بیجار برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا افزود: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه فعالیت‌های قرآنی شهرستان بیجار نسبت به سال‌های گذشته از روند رو به رشدی برخوردار بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار اظهار داشت: با توجه به پتانسیل و قابلیت بالای بیجار لازم است فعالیت‌های بیشتری در راستای توسعه برنامه‌های قرآنی در این شهرستان انجام شود.

وی در پایان همچنین بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در مساجد این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: فعالیت در حوزه و حیطه قرآنی در مساجد موجب تقویت معنویات و اعتقادات جوانان و نوجوانان می‌شود و مفهوم و معنای قرآن را در دل و جان جوانان جای خواهد داد.

ارسال نظر