کد خبر: ۷۶۳۷
در همایش جبرئیل امین انجام شد؛

تجلیل از ۲۰۰ بانوی حافظ قرآن کریم گرگان

همایش «جبرئیل امین» با مشاركت اداره تبلیغات اسلامی گرگان و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک  اين شهرستان برگزار و از ۲۰۰ نفر بانوي حافظ قرآن اين شهرستان تجلیل شد.
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

۲۰۰ بانوی حافظ قرآن کریم در شهرستان گرگان تجلیل شدند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، پیش از ظهر جمعه در همایش جبرئیل امین از ۲۰۰ نفر از بانوان حافظ قرآن کریم که بیش از پنج جز تا حفظ کل قرآن کریم را کسب کرده بودند، تجلیل شد.

این همایش با مشاركت اداره تبلیغات اسلامی گرگان و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک  اين شهرستان برنامه ریزی شده بود.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان در این مراسم اظهار کرد: ما تلاش می‌کنیم تا بانوان فعال و اثرگذار را به شبکه‌های کنشگرهای اجتماعی تبدیل کنیم، امروز بانوان در قله اثرگذاری قرار دارند.

حجت الاسلام سید جواد محمدزاده افزود: این برنامه گامی برای تعالی بخشی به جامعه بانوان و موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی است که برای اولین بار در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان هم گفت: از ویژگی‌های حافظان قرآن عمل به دستورات قرآن است که زمینه ساز حفظ جامعه است.

حجت الاسلام امین قرائی افزود: ما برای اینکه بتوانیم سبک زندگی اسلامی را در جامعه پیاده کنیم باید به سراغ خانواده و در رأس آن بانوان برویم، ما برای زنان و خانواده‌هایی که به مسئله حفظ قرآن کریم اهمیت می‌دهند برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان هم با تبیین جایگاه زن و نقش مادری در جامعه اسلامی مجاهدات همه بانوان مخصوصاً کسانی که اهل قرآن و حفظ هستند را یک مجاهدت نستوه و بی نظیر دانستند.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه شهدا تربیت یافتگان و محصول مادران جامعه اسلامی هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار