کد خبر: ۷۶۴۱

کارگاه آموزشی تجربه نگاری در بندرعباس برگزار شد

کارگاه آموزشی تجربه نگاری با حضور جمعی از بانوان فرهنگی بندرعباس در سالن کنفرانس تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، اعظم پشت مشهدی استاد این دوره آموزشی به فلسفه تجربه نگاری و مفاهیم تاریخ اشاره کرد و گفت: تاریخ سرنوشت انسانها در دوران ها است، دورانها تکرار می شود، اما چیزی که در دوره اول انسان یاد می گیرد آن تجربه ثبت می شود و بعد به عنوان یک آموزه دانائی از آن بهره می برد و در حقیقت این موضوع مهم موجب شده در دوره های بعدی فرد با صدمه و آسیب مواجه نشود.

 

وی به دلائل علم تجربه نگاری اشاره و افزود: جلوگیری از تکرار اشتباهات و قابلیت اشتراک داشتن موضوعی بسیار مهم در تجربه نگاری تلقی می شود چرا که تجربه هر فرد برای فرد دیگری حائز اهمیت است و می تواند برای هر یک در دوران زندگی سرنوشت ساز باشد.

 

پشت مشهدی به مزیت های علم تجربه نگاری هم اشاره ای کرد و اذعان داشت: تجربه نگاری به شناخت و آگاهی و به بالابردن اعتماد به نفس کمک می کند، تصمیم گیری ها بهتر و بروزتر و کار آمدتر می شود و جلوگیری و پیشگیری از حوادث خواهد بود.

 

وی به مهمترین و شاخصه تجربه اشاره و یادآور شد:شناخت خطاها و ضعف ها که مهمترین خطاها، خطاهای فردی، موقعیتی، محیطیی و روانی است و این فاکتورها هر کدام به نوبه خود می تواند تاثیر مثبت و منفی در زندگی فردی و اجتماعی انسان ایجاد کند.

 

در ادامه این نشست جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد و اعظم پشت مشهدی به سوالات هریک پاسخ گفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار