کد خبر: ۷۶۴۴
از سوی مرکز فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی ؛

خبر«جا ماندن سازمان تبلیغات اسلامی از اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند» تکذیب شد

مرکز فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی، خبر «جا ماندن سازمان تبلیغات اسلامی از اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند» توسط باشگاه خبرنگاران جوان را تکذیب و برای تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

خبر«جا ماندن سازمان تبلیغات اسلامی از اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند» تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، مرکز فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات اسلامی، خبر «جا ماندن سازمان تبلیغات اسلامی از اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند» توسط باشگاه خبرنگاران جوان را تکذیب کرد. این مرکز ضمن تکذیب این خبر، اطلاعیه‌ای نیز به شرح زیر منتشر کرد:

سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگا ههای اجرایی در سطح کشور، پیرو التزام دستگا ههای اجرایی در خصوص اتصال به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند، نسبت به انجام تکلیف قانونی خود در موعد مقرر (پایان شهریور) اقدام کرده است و در حال حاضر نیز کاربران می‌توانند خدمات از پنجره واحد مذکور را دریافت کنند. اگرچه ممکن است به دلایل مختلفی مانند مشکلات بستر‌های ارتباطی و بروزرسانی سامانه‌ها، ممکن است ارتباط این سامانه‌ها برای لحظاتی دچار مشکل شود، اما تلاش همه دستگاه‌ها بر این است که این مشکلات مرتفع و پیش بینی لازم برای جلوگیری از عدم تکرار آن به‌عمل آید.

شایان ذکر است که ۶ خدمت از خدمات منتخب سازمان شامل:

۱- اعزام و توزیع مبلغین و مبلغات در مناسبت‌های دینی و انقلابی
۲ - اعزام امام جماعت به کانون‌های جمعیتی
۳ - اعزام اساتید گفتمان دینی
۴ - اعزام مبلغ به اردوگاه‌ها و پایگا ه‌های اوقات فراغت
۵ - استقرار روحانی در مناطق روستایی
۶ - استقرار روحانی در سکونت گاه‌های غیررسمی در سامانه شمع (شبکه مبلغان و عملیا تهای تبلیغی) قرار گرفته است که هم اکنون از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند در دسترس است. علاوه بر این، در صفحه ورود به سامانه شمع نیز گزینه «ورود از طریق دولت من» وجود دارد که کاربران می‌توانند از این امکان استفادهکنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار