کد خبر: ۷۶۴۶

برگزاری جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی در شهرستان قروه

جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی ویژه ایام فاطمیه و دهه بصیرت در دفتر امام جمعه شهرستان قروه برگزار شد.
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، جلسه ساماندهی ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی شهرستان قروه با موضوع هماهنگی برنامه‌های ایام فاطمیه و دهه بصیرت با حضور حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه و حجت‌الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران و ادارات در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در این جلسه ضمن تشکر از مسئولین در جلسه به بیان اهداف برگزاری جلسه و توضیح دستور العمل برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه و دهه بصیرت پرداخت.

وی اظهار داشت: اهمیت به‌کارگیری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان و هیئت‌های مذهبی و مساجد و فعالان و متوالیان فرهنگی در راستای برگزاری ایام فاطمیه و دهه بصیرت بارعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در رأس مراسمات قرار گیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر اهمیت به‌کار‌گیری توان مضاعف همه مبلغان، مداحان و هیئت‌های مذهبی و مساجد و فعالان و متوالیان فرهنگی سیاسی و اجتماعی شهرستان در راستای بزرگداشت ایام فاطمیه و برگزاری برنامه‌های این ایام تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان قروه همچنین به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و اظهار داشت: جایگاه این بزرگ بانوی اسلام بین زنان جهان جایگاهی بسیار ممتاز و ویژه است لذا شناخت سیره این حضرت در ابعاد دینی، شخصیتی، سیاسی و ... می‌تواند راهگشای بسیاری از مسائل در جامعه باشد.

وی در پایان یادآور شد: باید زنان مسلمان و حتی غیرمسلمان وجود نازنین حضرت زهرا(س) را به عنوان اسوه خود در زندگی قرار دهند، چراکه سعادت دو دنیای بانوان در تبعیت از زندگی دخت نبی اکرم (س) است.

گفتنی است، اعضای شرکت کننده در جلسه نیز بر لزوم فرهنگ سازی و ارتقاع سطح فرهنگی جامعه در ایام فاطمیه و دهه بصیرت و امادگی خود را برای حمایت و پشتیبانی از مراسم اعلام نمودند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار