کد خبر: ۷۶۵۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز:

ایام فاطمیه فرصتی برای شناخت حضرت زهرا(س) است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای شناخت سیره علمی و عملی حضرت زهرا(س) و الگویی برای تمام زنان و مردان است.
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سعدالله جمادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره اظهارداشت: سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک الگوی برتر، نیاز ضروری جامعه است.  

حجت‌الاسلام جمادیان عنوان کرد: حجاب، رعایت شئونات و توصیه‌های اسلام عزیز، تبیین، دفاع از ولایت، تربیت فرزندان صالح، کار در خانه و همسرداری را از دیگر جنبه‌هایی که فاطمه زهرا(س) در آن‌ها برجسته و سرآمد است.

وی تصریح کرد: با بررسی ابعاد شخصیتی آن حضرت به راحتی می‌توان درک کرد که آن بانو الگوی بی‌نظیری از سبک زندگی اسلامی برای تمامی زنان و مردان مسلمان دنیاست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های حضرت زهرا(س) فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی آن حضرت است و یکی از مهمترین جلوه‌های اجتماعی سبک زندگی ایشان، دفاع از ولایت و ولایت مداری است.

وی تبعیت از امیرالمؤمنین(ع) و ولایت‌مداری را یکی از شاخصه‌های مهم حضرت زهرا(س) دانست و عنوان کرد: حضرت زهرا(س) مدافع به معنای واقعی کلمه از ولایت و امامت امام علی(ع) بودند و این مهم الگوی بی‌نظیری برای عالمیان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار