کد خبر: ۷۶۵۵

جایزه بهترین فیلم کوتاه به مستندساز چهارمحال و بختیاری رسید

مستند «یک قایق روی دریا» به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی و تهیه کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری؛ جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» را از آن خود کرد.
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

جایزه بهترین فیلم کوتاه به مستندساز چهارمحال و بختیاری رسیدجایزه بهترین فیلم کوتاه به مستندساز چهارمحال و بختیاری رسید

به گزارش پایگاه خبری نهضت، احسان قائدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری  با بيان اينكه مستند «یک قایق روی دریا» به کارگردانی آرمان قلی پور دشتکی و تهیه کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری  در جشنواره هاي خارجي نيز مقام كسب كرده است اظهار داشت : جایزه بهترین فیلم کوتاه بخش بین‌الملل فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» به صورت مشترک به «یک قایق روی دریا» به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی و «کشیم عاشق» به کارگردانی امیر آقاعبداللهی رسید.

وی افزود: این مستند در خصوص محمدرضا معلم جوان روستای چشمه قاسم استان چهارمحال و بختیاری است، روستایی با دو خانواده و چهار دانش آموز دختر، هریک از این بچه‌ها برای آینده خود رویایی دارد و معلم جوان برای نزدیک کردن آن‌ها به رویاهایشان و برای رسیدن به مدرسه، باید از رودخانه‌ای خروشان عبور کند.

قائدی اضافه کرد: این فیلم اثری‌ست هرچند که  مخاطب را با کمبود‌ها و مشکلات مواجه مي‌كند، اما در انتها با حال خوب این مستند به پایان می‌رساند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار