کد خبر: ۷۶۶۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار تاکید کرد؛

ضرورت تبیین سبک زندگی حضرت زهرا (س) برای بانوان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز تبیین سبک حضرت زهرا (س) برای بانوان است.
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

ضرورت تبیین سبک زندگی حضرت زهرا (س) برای بانوان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام محمد جمشیدی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های مذهبی توسط مساجد و هیئات مذهبی اظهار کرد: آنچه جامعه ما امروز نیاز دارد، تبیین و نهادینه کردن سبک زندگی حضرت زهرا (س) است و مجالس دینی محلی مناسب برای الگوگیری آحاد مردم و اقشار مختلف است.

وی افزود: بر همه ما واجب است تا این ایام را به صورت ارزشمند و در فضای گسترده پاس بداریم و نسبت به شناخت و معرفی ارزش‌های دنیوی و اخروی حضرت فاطمه (س) و درس‌های ارزشمند نهفته در آن در همه عرصه‌ها و ابعاد مختلف اجتماعی و سیاسی، بیش از پیش کوشا باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اذعان کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی مذهبی اجتماعی به مناسبت ایام فاطمیه توسط هیئات مذهبی، روحانیون، مداحان اهل بیت (ع) و فعالین فرهنگی اجتماعی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جمشیدی اعزام مبلغ و مبلغه، برگزاری مراسم عزاداری در ایام فاطمیه در مساجد شهری روستایی را توسط روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت، برگزاری اجتماع برادران و خواهران به طور مجزا، راه اندازی دسته‌جات عزاداری، استقبال از شهدای گمنام و تشییع این عزیزان، اجرای طرح‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان با موضوعات فرهنگی مذهبی اجتماعی ویژه دختران، اجرای طرح خانه مادری، سرکشی از روضه‌های خانگی، برگزاری مسابقه فرهنگی بین بانوان با هدف مطالعه و آشنایی با سبک زندگی فاطمی را از مهمترین برنامه‌های فرهنگی مذهبی در سطح شهرستان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ایام فاطمیه امسال شاهد استقبال و برگزاری مراسم تشییع پیکر ۴ شهید گمنام خواهیم بود، مسلماً فضای شهرستان به معنویت خاصی دست خواهد یافت و مردم عزیز و شهیدپرور شهرستان با برگزاری مراسم‌ها و یادواره شهدای مناطق مختلف از وجود پر خیر و برکت این شهدا والامقام بهره‌مند خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار