کد خبر: ۷۶۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

هیئات مذهبی ترویج جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: هیئات مذهبی باید ترویج جهاد تبیین که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است را در دستور کار قرار دهند.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان روز یکشنبه( 27 آذرماه) در جلسه فصلی شورای هیات‌مذهبی که با حضور اعضای اصلی این شورا در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: توجه به برنامه‌ها در هیات از سوی مسئولان هیئات‌مذهبی در راستای مطلوب برگزار کردن برنامه‌های ایام فاطمیه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: فعالیت در هیئات‌مذهبی و ترویج جهاد تبیین باید در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام رازیانی ضمن اشاره به حضور جوانان عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی باید ارتباط عاطفی بیشتری با جوانان برقرار کنند تا زمینه برای حضور و فعالیت آنان در مناسبت‌ها فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تقویت جلسات خانگی و روضه خانگی گفت: باید افراد صاحب نظر در هیئت‌های مذهبی برای جهاد تبیین شناسایی شود.

وی ضمن تاکید بر طرح خانه مادری در کنار کارهای بزرگ در دسته‌جات و هیات‌های فاطمی عنوان کرد: ایام فاطمیه به عنوان فرصتی برای حضور بیشتر در برنامه‌های و مناسبت های مذهبی است.

گفتنی است؛ در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون مطلوب برگزار کردن برنامه‌های ایام فاطمیه در هیئت به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

ارسال نظر