کد خبر: ۷۶۷۰
سرپرست تبلیغات اسلامی سقز:

جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است و امیدواریم بتوانیم توسط حلقه‌های میانی که مجموعه‌های نخبگانی، فعالان فرهنگی، قرآنی و روحانیون که مجموعه‌های اثرگذار هستند این رویکرد را محقق کنیم.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت الاسلام سعدالله جمادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز در گفتگو با روابط عمومی این اداره جهاد تبیین را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: همه ارکان و اجزاء نظام بویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی در خصوص جهاد تبیین وظیفه مضاعف دارند.

حجت‌الاسلام جمادیان اظهار کرد: «جهاد تبیین» جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغاتی در دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب است.

وی گفت: مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» را یک فریضه قطعی و فوری دانسته‌اند و این موضوع بارها در بیانات مقام معظم رهبری مورد تأکید و اشاره قرار گرفته که این حاکی از اهمیت بسیار بالای موضوع است، لذا این امر در صدر برنامه‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی اداره  تبلیغات اسلامی سقز است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی کانون جهاد تبیین هستند، تاکید کرد: هیئت‌ها بستری برای جذب مخاطبان به ویژه جوانان و تبیین مسائل دینی و مذهبی برای این قشر هستند تقویت فعالیت‌ها و به‌کارگیری جوانان در هیئت‌های مذهبی یک اصل مهم و اساسی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز افزود: جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است و امیدواریم بتوانیم توسط حلقه‌های میانی که مجموعه‌های نخبگانی، فعالان فرهنگی، قرآنی و روحانیون که مجموعه‌های اثرگذار هستند این رویکرد را محقق کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار