کد خبر: ۷۶۷۷

پایان برنامه‌های کاروان "روایت حبیب" در کرمانشاه

برنامه‌های کاروان روایت حبیب با اجرای شب خاطره، در کرمانشاه به پایان رسید.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

پایان برنامه‌های کاروان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، بخش پایانی برنامه‌های کاروان روایت حبیب در کرمانشاه، برنامه شب خاطره بود که شب گذشته(۲۶ آذر) با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد و در آن جمعی از حاضرین به بیان خاطراتی از شهید سلیمانی پرداختند.

در ابتدا رزمنده اسلام حاج عنایت الله گودینی با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدا گفت: خاطراتی خوب و متفاوت زیادی از شهید سلیمانی در یاد و خاطر ماست، اما  از شاخص‌ترین  خاطراتی که از شهید سلیمانی در یاد ماست مربوط به زمان شهات شهید حججی بود که نیمی از پیکر مبارک شهید حججی در منطقه بود و  تصمیم بر این بود که طی عملیاتی پیکر مبارک شهید حججی برگردانده شود و نقشه‌های منطقه کشیده شده و شهید سلیمانی باید محورها را مشخص می‌کردند.

وی افزود: شهید سلیمانی آنقدر خسته بود که توان کشیدن چند خط را نداشت و درخواست کرد یک لیوان شربت برایشان بیاورند و بعد از چند لحظه که حالشان بهتر شد توانست محورهای عملیات را مشخص کند. حالا کدام مدیر ما آنقدر در کار درگیر خدمت می‌شود که از شدت خستگی توان کشیدن چند خط را نداشته باشد؟

 عطیه نظری دختر شهید مدافع حرم اکبر نظری هم با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد شهدا و با تقدیر از تیم اجرای روایت حبیب گفت: اولین دیدار من با شهید سلیمانی مربوط به اولین سفر خانواده شهدای مدافع حرم به سوریه می‌شود.‌ لحظه سوار شدن به هواپیما مادر بزرگم‌گفت که سردار سلیمانی سوار هواپیما شدند. ابتدا ما فکر کردیم اشتباه می کند و به او گفتیم سردار سلیمانی حتما با پرواز خصوصی سفر می کند، اما بعد از چند لحظه متوجه شدیم که سردار وارد  هواپیما شد.

وی ادامه داد: به در خواست خانواده شهدایی‌ که در پرواز بودند قرار شد از هر خانواده یک نفر به دیدن ایشان بروند که قرعه به نام من زده شد. واقعا فرزندان شهدا نسبت به شهید سلیمانی احساس پدارنه داشتند.

حاج بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه و از همرزمان شهید سلیمانی نیز با بیان اینکه شهید سلیمانی ارادت ویژه‌ای به عتبات عالیات داشت، گفت: هر بار در ستاد کرمانشاه مشکلی پیش می‌آمد، با توجه و همراهی حاج قاسم مشکلات حل می‌شد.

صحرایی ادامه داد: نیروی های بدر مدتی در کرمانشاه بودند و سردار سلیمانی به کرمانشاه رفت و آمد می‌کرد. او همیشه همراه شهید ابومهدی المهندس بود و در نهایت باهم به سعادت شهادت رسیدند.

در پایان این برنامه پرچم مبارک حرم سید الشهدا(ع) اهدایی از ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه با حضور خانواده شهدا و همرزمان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و اجرای هنرمندانه مالک سراج به احتزار در آمد و فضای معنوی سالن را فرا گرفت.

کاروان روایت حبیب در چهارمین مقصد خود، میهمان مردم کرمانشاه بود و در این مدت برنامه های مختلف فرهنگی و هنری اجرا شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر