کد خبر: ۷۷۰۷
معاون استاندار گلستان:

دشمن در جنگ نرم به دنبال شبهه ایجاد کردن در بین مردم و مسئولان است

سید علی مهاجر گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال شبهه ایجاد کردن در بین مردم و مسئولان است و در جریان اغتشاشات اخیر به خوبی نیت شوم خود را نشان دادند.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سید علی مهاجر بعد از ظهر سه شنبه 29 آذرماه در همایش مجمع خادمین اهل بیت (ع) گرگان اظهار کرد: برخی از افراد به رهبر معظم انقلاب گلایه می‌کردند چرا با کسالتی که دارد وقت گذاشته و تا پایان مراسم فاطمیه می‌نشیند و رهبر ما در پاسخ فرمود این افراد نمی‌دانند ما رزق سال کشور را از ایام فاطمیه و عزای حضرت زهرا (س) می‌گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: امام صادق (ع) خطاب به یکی از یارانش به نام فضیل گفت هرکس امر ما را زنده کند و ما را یاد کرده و به اندازه بال مگسی در عزای ما اشک بریزد خدا گناهانش را می‌آمرزد حتی اگر به اندازه دریا باشد.

وی افزود: هیئتی‌ها در جنگ رسانه‌ای دشمن روحیه بالایی دارند و این نشان از آن دارد که جنگ رسانه‌ای دشمن بر آنها اثر نگذاشته است.

مهاجر ادامه داد: وقتی دشمن در جنگ سخت شکست خورد، جنگ فرهنگی را علیه کشور ما به راه انداخت، جنگی که رهبر ما آن را با عناوین مختلفی نظیر تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، قتل عام فرهنگی، جنگ نرم، شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی یاد کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال شبهه ایجاد کردن در بین مردم و مسئولان است و در جریان اغتشاشات اخیر به خوبی نیت شوم خود را نشان دادند.

وی تاکید کرد: در فضای مجازی بر اساس میزان جستجوی مطالب توسط اشخاص مطالب برای آنها نمایش داده می‌شود و در چنین شرایطی که در گیر جنگ نامتقارن فرهنگی هستیم پرچم هیأت بالا است چون مسیرش درست است.

مهاجر تصریح کرد: واعظان و مداحان دو بال هیئت هستند، واعظان و روحانیان کار کادرسازی می‌کنند و روحیه مسئولیت پذیری را در جوانان ایجاد می‌کنند و مداحان با حماسه آفرینی و شور انگیزی اهداف هیئت را پیش می‌برند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بهترین مکان برای هیئت‌ها مساجد و حسینیه‌ها است، در جنگ سخت مسجد سنگر و محراب محل جنگ گلستان بوده و امروز حسینه ها و مساجد همان نقش را در جنگ نرم دارند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار