کد خبر: ۷۷۱۰
پنجمین جشنواره بین الملی قرآن و عترت :

مرحله استانی پنجمین جشنواره بین الملی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه در زنجان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر، فرزندان طلاب و همسران طلاب برادر با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان خبر داد.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر، فرزندان طلاب و همسران طلاب برادر با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه زنجان در راستای توسعه فرهنگ قرآنی همراه با ایجاد نشاط اجتماعی و تحقق تربیت قرآنی در بین خانواده‌های طلاب به‌صورت استانی خبر داد.

حجت الاسلام حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه افزود: در این جشنواره همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان‌شان در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی، متناسب با گروه‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند. وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در گروهای شرکت کننده فرزندان طلاب خواهر و برادر در گروه ابتدایی؛ در رشته ترتیل و حفظ، در گروه متوسطه اول رشته های ترتیل و قرائت تقلیدی و در گروه فرزندان بالای ۱۵ سال رشته ترتیل و حفظ جزء یک با هم به رقابت پرداختند.

حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در گروه همسران طلاب بردار، در رشته های ترتیل، حفظ ۵ جزء پیوسته و حفظ کل و در بخش طلاب خواهر در رشته‌های حفظ یک جزء، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل و رشته ترتیل جزء ۲۸ و ۲۹  به رقابت پرداختند و در مجموع در این بخش مسابقات تعداد ۴۰ نفر از شرکت کنندگان در رشته های مختلف حضور یافتند و نتایج این مرحله از جشنواره جهت تعیین نفرات برتر به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار