کد خبر: ۷۷۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

موقف دوره تحول سازمان تبلیغات اسلامی، راهبری زیست‌بوم است

حجت‌الاسلام قادری در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان راهبری زیست‌بوم را موقف دوره تحول سازمان تبلیغات اسلامی دانست.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام محمد قادری 30 آذر 1401 در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان که با محوریت عملیات شهید سلیمانی و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیران کل ستادی استاندار، امام جمعه برازجان، فرماندار دشتستان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا برگزار شد، در سخنانی بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ مردم‌محوری تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه ائمه جماعات به عنوان مسئولان قرارگاه فرهنگی شهرستان‌ها هستند، به تشریح مقتضیات تحول سازمان تبلیغات اسلامی و برنامه‌های تحولی و سند هویتی سازمان و اقتضائات زیست‌بوم شهرستان پرداخت.

وی با بیان اینکه در دوره تحول سازمان موقفی که به روی آن تأکید شده، راهبری زیست بوم است، ادامه داد: امروز سازمان تبلیغات به دنبال نشان دادن شبکه نیست و همانطور که مطالبه جدی مقام معظم رهبری است در صدد رساندن بیان ناب گفتمانی انقلاب اسلامی به اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان است.

 حجت‌الاسلام قادری با اشاره به شرایط حساس مقطع کنونی انقلاب ابراز داشت: ما امروز در محاصره تبلیغاتی و در شرایط جنگ نرم، اگر بخواهیم این گونه با فرهنگ برخورد کنیم چیزی جز حسرت و زیان نخواهد داشت.

گفتنی است، حجت‌الاسلام قادری در سفری یک روزه به شهرستان دشتستان ضمن دیدار و گفتگو با حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه، احمد بنافی فرماندار و جمعی از فعالان فرهنگی به تبیین محورهای عملیات حاج قاسم، برنامه‌ریزی ایام فاطمیه و بررسی مسائل فرهنگی این شهرستان پرداخت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار