کد خبر: ۷۷۱۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مردم‌محوری در کار فرهنگی، از مهمترین مصوبات جلسات شورای اداری باشد

حجت‌الاسلام قادری در دیدار با فرماندار بوشهر با تأکید بر مطالبه‌ی جدی مقام معظم رهبری در گفتمان‌سازی تفکر اصیل انقلاب اسلامی و لزوم کار در کف میدان خواستار افزایش توجه به نقش مردم در تحولات فرهنگی شد.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام محمد قادری 29 آذر 1401 در نشست با صالح رحیمی فرماندار بوشهر، که با محوریت عملیات شهید سلیمانی برگزار شد، در سخنانی بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ مردم‌محوری تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه دولت باید در گفتمان‌سازی خادم مردم باشد، افزود: حاج قاسم باید مردمی بماند و همه ظرفیت‌های مردمی در مکتب حاج قاسم فعال شوند و فعالان فرهنگی و مردم، برای ترویج سردار شهید سلیمانی هم‌عهد شوند و در همین راستا مسئولان هم مقدمات کار را فراهم کنند.

وی با تشریح عملیات حاج قاسم ابراز داشت: امروز دنبال رقم خوردن اتفاقات انقلابی در کف میدان و با حضور نیروهای مردمی و انقلابی هستیم و از امام جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها تقاضا داریم تأکید به کار اجتماعی، نه کار جمعی را در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار دهند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همه اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان پای کار انقلاب و اهل بیت (علیهم‌السلام) هستند و تشکل‌های فرهنگی و مذهبی باید بتوانند به میزان بیشتری در انسان‌سازی و کادرسازی و جهت‌دهی و جلب و جذب حداکثری نیروها به جبهه‌ انقلاب حرکت کنند.

حجت‌الاسلام قادری با بیان اینکه مردم‌محوری در کار فرهنگی، امهات مصوبات جلسات شورای اداری باشد، تصریح کرد: ما اولین گام را برداشتیم و در یک سال گذشته تمام بودجه‌هایی که در سایر ادارات معطوف به مخاطبین درون سازمان می‌شد، به نیروهایی که کف جامعه کار می‌کنند محول شده، به نحوی که اگر قرار است سازمان خط محتوایی انتشار بدهد به هیئت و سایر تشکل‌های مردمی واگذار شده است و بیشترین نتیجه را گرفته‌ایم.

 وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از حاج قاسم به عنوان مکتب تعبیر فرموده‌اند، ادامه داد: تقاضا داریم نسبت به ترویج بیشتر مکتب حاج قاسم سلیمانی که حرف اصیل انقلاب را می‌زند، اهتمام بیشتری صورت بگیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار