کد خبر: ۷۷۲۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران :

انسجام جبهه انقلاب اسلامی با محوریت جهاد تبیین خنثی کننده نقشه استکبار است

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی این اداره کل ، گفت : انسجام جبهه انقلاب اسلامی با محوریت جهاد تبیین خنثی کننده نقشه استکبار است
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷

به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار،مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در جلسه شورای برنامه‌ریزی این اداره کل با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به تبيين ویژگی‌ها و سیره رفتار آن حضرت در مواجهه با فتنه انگیزی منافقان  پرداخت و بیان داشت : جهاد تبیینی، مقاومت و روشنگری‌های حضرت زهرا (س) در دفاع از جایگاه ولایت سرمشق و خط روشن مدافعان حریم ولایت است.

وی شبکه بزرگ هیئات و روضه‌های خانگی را فرصت روشنگری و تبیین مفاهیم اصیل اسلام و انقلاب برشمرد و افزود: تلاش همه جانبه دشمنان و منافقان دیروز و امروز در جهت نابودي آرمان‌های اصیل انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، نشان ترس دشمن از قدرت منطقه‌ای و جهانی این انقلاب است که به مدد و نصرت الهی، بصیرت امت اسلامی، تدبیر امامین انقلاب و برکت خون شهدا به دست آمده است.

 شریف تبار با تاکید بر انسجام و همدلی جبهه انقلاب اسلامی و لزوم هوشیاری ، ادامه داد : امروز همه ایسم‌ها و فرقه‌ها از جمله سلطنت طلب‌ها، منافقین ، تجزیه طلبان، ارازل و اوباش سیاسی و حتی مفسدین فرهنگی و اقتصادی با فرماندهی مستقیم آمریکا و صهیونیسم و دولت‌های غربی با استفاده از تمام ابزارهای رسانه‌ای‌ جبهه گسترده‌اي برای حمله به آرمان‌ها و امنیت کشور شکل داده‌اند که انسجام و اتحاد جبهه انقلاب اسلامی با محوریت جهاد تبیین یکی از موانع محکم تحقق نقشه‌های دشمنان انقلاب است.

وی با بیان این که جهان در آستانه نظم نوین جهانی است، افزود: سرشاخه‌های این نظام مشخص و هویدا است و افول قدرت آمریکا آغاز دوران جدیدی به شمار می‌رود لذا در چهل سال دوم  انقلاب که به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مزین شده است، باید به گونه‌ای گام برداریم که منجر به ظهور منجی عالم بشریت شود.

حجت‌الاسلام شریف تبار انتقال قدرت‌های سیاسی و اجتماعی از غرب به شرق و گسترش جبهه و تفکر مقاومت را از مظاهر نظم جدید جهانی برشمرد و از مداحان و نغمه سرایان به عنوان مرزبانان حريم اهل بيت عليهم السلام  یاد کرد و گفت: در جهاد تبيين باید مفهوم و مفروض دشمن را بشناسیم و باید برای نصرت اهل بیت عليهم السلام  ايثار كنيم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر این که هر یک از ما باید به عنصر زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی و قیام حضرت مهدی موعود (عج) مبدل شويم، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هیئت محل پرسش و پاسخ و کانون جهاد تبیین است و هيئات بايد براي فعاليت گسترده در عرصه جهاد تبيين  برنامه‌ريزي داشته باشند.

وی در پايان سخنان خود به برنامه‌های این اداره کل در ایام فاطمیه اشاره و خاطر نشان كرد : پویش‌های مختلفی از جمله پویش «خانه مادري(روضه خانگی)، عهد فاطمی، شعر فاطمی، پویش نصب پرچم، پویش قرائت خطبه فدکیه و ... در ایام فاطمیه در اين استان در حال برگزاری است.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار