کد خبر: ۷۷۲۴
مسوول ستاد مردمی سالروز شهادت شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی:

اندیشه های سلیمانی در دل همه آزادی خواهان جهان رسوخ کرده است

حجت الاسلام آشوری با تاکید بر اینکه شهادت، مکتب حاج قاسم را ماندگار کرد گفت: امروز اندیشه های سلیمانی در دل همه آزادی خواهان جهان رسوخ کرده و نام حاج قاسم لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام آشوری مسئول ستاد مردمی سالروز شهادت شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی در سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جریان حاج قاسم ظرفیت بی بدیل دینی و الهی برای تداوم انقلاب اسلامی است . در جمع مدیران و کارشناسان فرهنگی دستگاههای اجرائی استان در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: شهید سلیمانی دلاورمردی بود که ملت ایران به داشتنش و افتخارآفرینی‌هایش می‌بالند و این احساسات حسینی ناشی از شهادت سردار دل‌هابوده ک در این راستا نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادی‎خواهان جهان را متحد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه شهادت، مکتب حاج قاسم را ماندگار کرد گفت: امروز اندیشه های سلیمانی در دل همه آزادی خواهان جهان رسوخ کرده و نام حاج قاسم لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد زیرا شخصیت او جامع ابعاد نظامی، جهادی، دیپلماسی، معنوی و انسانی بود و دلاورمردی بود که هم لباس رزم بر تن می‌کند و در دفاع از مقدسات و وطن وارد میدان می‌شود.

 

حجت الاسلام آشوری در ادامه سخنانش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تبلیغ عنوان داشت: رهبر انقلاب فرمودند:«تبلیغ باید گفتمان ساز، جریان ساز و تمدن ساز باشد»و این مهم نیاز امروز جامعه است که باید این فاکتورهای مهم در سراسر ایران بویژه در محلات آسیب پذیر به خوبی انجام شود.

 

وی تشکیل گروههای جهادی و حلقه های میانی با حضور نیروهای انقلابی و جوان از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری خواند و افزود: باید مسئولان نظام اسلامی برای همه اقشار مردمی، بویژه جوانان نقطه امید بخش ایجاد کنند که جوان انگیزه کافی برای حضور در همه عرصه ها، میدانها جریانات حساس و پیشرفت کشور داشته باشد.

 

حجت الاسلام آشوری با بیان اینکه جوانان ایرانی سرمایه هایی هستند که اگر به آنها بهاء داده شود، خیلی از مسائل به خودی خود حل می شود اذعان داشت: امروز بایستی جریانات مردمی و نرم افزار حرکت عمومی که نیاز جامعه است از سوی نیروهای انقلابی و مردمی جوان مدیریت شود و جریان حاج قاسم ظرفیت بی بدیل دینی و الهی برای تداوم انقلاب اسلامی است .

 

وی با اشاره به اینکه دستگاههای اجرائی نقش راهبری و راهبردی در توسعه و بسط گفتمان مکتب حاج قاسم دارد، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی برای سالروز شهادت سردار دلها دارند، لذا باید به صورت فعالانه و عملیاتی و با مشارکت مردمی برنامه‌ها اجرا شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار