کد خبر: ۷۷۳۴
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

«هیئت» کانون جهاد تبیین و قدرت نرم نظام است

حجت الاسلام رضا دیلمی با بیان اینکه هیئت کانون جهاد تبیین، سرمایه و قدرت نرم نظام است، گفت: نیاز است در تمام ادارات و اصناف هم هیئت داشته باشیم.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام رضا دیلمی در حاشیه صد و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مذهبی گلستان اظهارکرد: این نشست با محوریت ایام فاطمیه و بررسی جایگاه منزلت زن و رسالت و پیوستگی‌های اجتماعی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: توسعه تشکل‌ها و هیئت دینی، حوزه دانش آموزی، اصناف و اقشار مهم‌ترین مباحثی بود که در جلسه مطرح شد.

وی ادامه داد: بحث تبیین جایگاه الگوی سوم زن و بسط و توسعه شعائر و سیره زندگی حضرت زهرا (س) که حقیقتاً بی‌بدیل و بی نظیر است از محورهای دیگر این نشست بود.

دیلمی ابراز کرد: موضوع توسعه کنشگری اجتماعی در حوزه زنان با محوریت جهاد تبیین از مباحث این نشست بود که انشاالله با برنامه‌هایی که به مناسبت ایام پیش رو با محوریت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ه و دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دل‌ها در استان تصمیمات خوبی گرفته شد که انشاالله بتوانیم در توسعه و نشر این گفتمان بی‌بدیل و بی نظیر ثابت قدم باشیم.

وی با بیان اینکه هیئت کانون جهاد تبیین، سرمایه و قدرت نرم نظام است، گفت: نیاز است در تمام ادارات و اصناف هم هیئت داشته باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: نذر فاطمی، گعده های همدلانه برای مادران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد جوانی و جمعیت، دوره‌های آموزشی فرزندآوری و فرزندپروری برای زوج‌های جوان، راه اندازی حسینیه کودک، اجتماع نسل سلیمانی در ایام شهادت سردار دل‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی گروه‌های جهادی و… از برنامه‌های ایام فاطمیه در استان است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار