کد خبر: ۷۷۴۱

اولین نشست تخصصی ائمه جماعات مساجد شاخص قم برگزار شد

اولین نشست تخصصی ائمه جماعات مساجد شاخص شهرستان قم به همراه خانواده‌هایشان در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، روایتگری پدر طلبه شهید مختارزاده، سخنرانی استاد مهدوی ارفع، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، گل افشانی محل دفن شهید گمنام، ارائه محتوای فاطمیه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جنتی مدیرکل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی از جمله برنامه‌های ویژه ائمه جماعات بود.

حجت‌الاسلام عزت زمانی در این نشست اظهار کرد: امامان جماعات و فعالین مساجد می‌توانند برای ایجاد فرصت گفتگو نقش آفرینی کنند؛ ایام فاطمیه بهترین فرصت برای ایجاد این محافل است.

وی با تقدیر از همسران امامان جماعات که در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی امامان اثربخش هستند، بیان داشت: اگر شریکه الامام موقعیت درگیری جبهه کفر با جبهه ایمان را خوب درک نکند و صبرش را بالا نبرد و امامان جماعات، پشتوانه گرم و محل امن در خانواده نداشته باشند، عملیات فرهنگی و تبلیغی اثربخش نخواهد بود.

حجت‌الاسلام عزت زمانی با تاکید بر لزوم به میدان آوردن همه مردم در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، به همسران امامان جماعات توصیه کرد که در ایجاد محافل و جمع‌های زنانه نقش‌آفرینی کنند.

گفتنی است که در حاشیه این نشست یک روزه برای همسران و فرزندان امامان جماعات برنامه‌های آموزشی و رفاهی در نظر گرفته شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار