کد خبر: ۷۷۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی تقویت کننده جبهه مقاومت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه معرفی مکتب حاج قاسم تقویت کننده جبهه مقاومت است، گفت: دهه مقاومت فرصت مناسبی برای جهاد تبیین است.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی تقویت کننده جبهه مقاومت است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام احمد رضایی صبح یکشنبه در جلسه هم اندیشی دهه مقاومت و هفته بصیرت اظهار کرد: نیاز است این یوم الله‌ها را به عنوان شعائر ملی و مذهبی حفظ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: باید مسیری که امثال سردار شهید سلیمانی آغاز کردند با قوت ادامه دهیم و زمینه امید بخشی به مردم را فراهم کنیم.

رضایی گفت: مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی آنقدر با عظمت و با شکوه بود که تا سالیان متمادی می‌توانیم آن را به رخ دشمن بکشانیم.

وی اظهار کرد: حماسه ۹ دی که با محوریت هیئت‌های مذهبی انجام شد هم برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که باید به نسل نو معرفی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی بین‌المللی است که مکتب او را باید به جوانان جهان اسلام و به ویژه جوانان سرزمینمان معرفی کنیم.

رضایی گفت: می‌توانیم با معرفی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به تقویت جبهه مقاومت هم کمک کنیم.

وی بیان کرد: برای تأثیرگذاری موضوعات فرهنگی باید نسبت به شبکه سازی اقدام کنیم که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید کارهای فاخری در مورد این شهید بزرگ انجام دهیم، اظهار کرد: همچنین نیاز است با هم افزایی برای بزرگداشت سالگرد ایشان بهترین‌ها را رقم بزنیم.

رضایی در مورد نهضت روایتگری توسط طلاب فعال هم گفت: در سال جاری در ایام سالگرد شهادت سردار این روایتگری رقم خواهد خورد که بخشی از آن مجازی و بخشی در فضای حقیقی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم در خراسان جنوبی بیان کرد: تشکل دختران حاج قاسم در تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد و در شهرستان‌های استان نیز ادامه یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی با همکاری و مشارکت بزرگان شاخص اهل سنت استان، یادآور شد: چه برای دهه مقاومت و چه در هفته‌های آتی در ایام ولادت حضرت زهرا (س) با این عزیزان برنامه‌هایی را خواهیم داشت.

رضایی گفت: حجت‌الاسلام راجی نیز برای موضوعات مرتبط با جهاد تبیین نیز روزهای ۱۱ و ۱۲ دی مهمان خراسان جنوبی خواهند بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار