کد خبر: ۷۷۵۹

برپایی نمایشگاه «خانه مادری» همزمان با ایام فاطمیه در نهاوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه «خانه مادری؛ کوچه‌های بنی هاشم» در حسینیه آیت‌الله شهید حیدری خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۴ تا ۱۴ دی‌ماه برای بازدید عموم برپا است.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

برپایی نمایشگاه «خانه مادری» همزمان با ایام فاطمیه در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری نهضت،‌ حجت‌الاسلام محسن یوسفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار نهضت، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری سایر ادارات و نهادها در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برنامه‌ هیئت‌ها از شب دوم دی‌ماه شروع شده و همزمان با نماز مغرب و عشا این برنامه‌ها در سطح مساجد و حسینیه‌ها و تکایا در حال برگزاری است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه این برنامه‌ها با حضور حجت‌الاسلام رفیعی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه قم برگزار می‌شود، گفت: این برنامه به مدت ۱۰ روز صبح‌ها در مسجد سرداب و ظهرها در مسجد جوانان به‌صورت سخنرانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مراسم دسته‌های عزاداری در مسجد شهید آیت‌الله حیدری همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، این مراسم از مسجد آغاز و به سمت مصلی ادامه خواهد داشت که در آن مراسم سخنرانی و اقامه نماز برپا می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند همچنین با اشاره به تشییع شهدای گمنام در شهرستان نهاوند، تصریح کرد: در این زمینه وداع با شهدا از میدان امام تا مسجد شهید آیت‌الله حیدری انجام خواهد شد.

یوسفی همچنین از برگزاری یک نمایشگاه «خانه مادری کوچه‌های بنی هاشم» در حسینیه آیت‌الله شهید حیدری خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۴ تا ۱۴ دی‌ماه برای عموم در حال برگزاری است که با همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان این شهرستان برگزار شده و در خصوص معرفی الگوی سوم زن مسلمان ایرانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این ایام برنامه‌های تمام هیئت‌ها به‌صورت محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته برگزار می‌شود، گفت: حدود ۲۰ دقیقه از ابتدای برنامه هیئت‌ها با قرائت قرآن خواهد بود.

یوسفی برگزاری چندین یادواره شهدا را از دیگر برنامه‌های این شهرستان همزمان با ایام فاطمیه دانست و گفت: برپایی موکب‌های عزاداری برای پذیرایی از عزاداران، برگزاری روضه‌های خانگی، برگزاری پویش‌های مختلف نیز از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی همچنین به اعزام یک‌صد مبلغ بومی و اعزامی از قم در ایام فاطمیه به مناطق مختلف این شهرستان اشاره کرد و گفت: تقریباً شبکه تبلیغ در همه مساجد فعال است که متناسب با قرارگاه جهادی تبیین در ایام فاطمیه با محوریت الگوی سوم زن مسلمان ایرانی به بررسی ابعاد عفاف و حجاب در حوزه‌های مختلف پرداخته خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار