کد خبر: ۷۷۶۶
به مناسبت تشییع شهدای گمنام:

فراخوان جشنواره عکس شهدای گمنام منتشر شد

همزمان با تشییع پیکر‌های مطهر پنج شهید گمنام د راستان چهارمحال و بختیاری، فراخوان جشنواره عکس شهدای گمنام از سوی حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شد.
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰

فراخوان جشنواره عکس شهدای گمنام منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان جشنواره عکس شهدای گمنام با دو موضوع آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام  مقبره شهدای گمنام در سراسر استان منتشر شده است.

احسان قائدی افزود: این جشنواره در دو بخش، حرفه‌ای (دوربین عکاسی) و بخش مردمی (تلفن همراه) برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری اظهار داشت: در بخش حرفه‌ای جشنواره به نفر اول سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون پانصد تومان و نفر سوم دو میلیون تومان و در بخش مردمی نیز به نفر اول یک میلیون تومان به نفر دوم هفتصد و پنجاه و به نفر سوم پانصد هزار تومان جایزه به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

 قائدی ضمن اشاره به اینکه به پنج نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر جوایزی اهدا خواهد شد گفت: آثار برگزیده این نمایشگاه در بهمن ماه ۱۴۰۱ در شهرکرد به نمایش گذاشته خواهند شد؛ و در صورت جذب بودجه کتاب عکس این رویداد نیز به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ می‌باشد و در هفته اول بهمن ماه ۱۴۰۱ اختتامیه این رویداد در شهرکرد برگزار خواهد شد.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد و کسب اطاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۰۹۳۸۰۷۶۸۵۰۰ در پیام رسان ایتا یا واتس آپ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار