کد خبر: ۷۷۷۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد؛

ضرروت تبیین سبک زندگی فاطمی در ارتقای معرفت دینی بانوان

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با تاکید بر ارتقای باورپذیری در جامعه گفت: تبیین سبک زندگی فاطمی در ارتقای معرفت دینی بانوان ضروری است.
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶

 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه با روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردیبل، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه، هدف گذاری برنامه‌ها برای احصای نتایج مطلوب را از اصول فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و اظهار کرد: در روزهای پیش رو مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلفی داریم که گرامیداشت این ایام، سند ارزش و هویت دینی و ملی ما محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در گرامی داشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، ایام فاطمیه و نیز سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فضا سازی تبلیغی در سطح شهر متناسب با عزای فاطمه زهرا (س) و نیز استفاده از ظرفیت فضای مجازی، مورد توجه قرار گرفته و فضای شهر متناسب با این ایام مهیا شده است.

وی با بیان اینکه، سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی فرهنگ دینی جامعه، وظیفه راهبری برنامه‌های مناسبتی را دارد، اظهار داشت: فعالان فرهنگی و تبلیغی، باید با راهبری و ایفای نقش محوری، علاوه بر اجرای برنامه‌های ابلاغی از مرکز، به برگزاری برنامه های ابتکاری و ابداعی با همکاری هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی بپردازند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده، آسیب شناسی و بررسی میزان اثرگذاری برنامه‌ها را، مهم ترین ضرورت در اجرای برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی مجدانه پیگیر اجرای بهینه برنامه هاست، در این خصوص لازم است، با همکاری و تعامل ادارات و نهادهای فرهنگی تقویت برنامه ها و محتوابخشی به فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: حضرت زهرا (س) همزمان با وظایف دینی، خانوادگی و...، به هنگام ضرورت، حضوری اثربخش در عرصه های سیاسی و اجتماعی جامعه داشتند و بدین وسیله به تناسب جایگاه خویش در این امور مشارکت داشتند، نقش آفرینی های تاثیرگذار حضرت زهرا (س) برای مردان و زنان مؤمن به‌ویژه برای بانوان فعال در عرصه های اجتماعی و سیاسی، نمونه هایی برای سرمشق گیری است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر ضرورت غنابخشی به محتوای سخنرانی‌ها در ایام فاطمیه و تلاش برای تبیین سبک زندگی فاطمی در جامعه تاکید کرد و افزود: سخنرانان باید در خصوص اصول دین به‌عنوان اصل محتوای اعتقادی جامعه، آگاهی بخشی لازم را به مردم ارائه دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار