کد خبر: ۷۷۷۵
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان:

پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در سنندج برگزار شد

مرادی گفت: با مشاركت دارالقرآن کریم کردستان و حوزه علمیه استان، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در سنندج برگزار شد.
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره‌کل اظهار کرد: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب حوزه‌های علمیه استان کردستان در سنندج برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه همسر، فرزندان طلاب  برادر و خواهر است، افزود: این جشنواره قرآنی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی، تفسیر، ترجمه، صحیفه سجادیه، کتابخوانی، نقاشی متناسب با گروه‌های سنی برگزار شد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود امروز مرحله استانی این طرح برگزار و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب امتیاز بالا شوند به مرحله کشوری راه می‌یابند.

مرادی بیان کرد: در این دوره از جشنواره که با هدف ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه هدف و گسترش فرهنگ قرآنی بین خانواده‌های طلاب و ایجاد روحیه نشاط بین آنها برگزار شد، 20 خانواده از استان کردستان شرکت کردند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار