کد خبر: ۷۷۷۹
به همت اداره کل تبلیعات اسلامی خوزستان

آیین رونمایی از مجموعه تلویزیونی«قصه های نورانی» برگزار شد

همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه از مجموعه تلویزیونی«قصه های نورانی» با موضوع حکایت هایی کوتاه از سبک زندگی اهل بیت در قالب پویانمایی رونمایی شد.
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

به گزارش  پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام امینی موحد مدیر شبکه رسانه ای صف هدف از تولید این مجموعه را ارائه محتوای فاخربرای قشر کودک و نوجوان دانست و گفت: آنچه این روزها در تلویزیون دیده نمی شود محتوای فاخر دینی برای قشر کودک و نوجوان است و این دغدغه مجموعه ما را به سمت تولید «قصه های نورانی» حرکت داد.

وی از فعالیت مجاهدانه و انگیزه بالای عوامل در تولید برنامه خبر داد و تاکید کرد: مجموعه های مردمی با محوریت جوانان مومن انقلابی همواره قله هایی را فتح می کنند که ادارات و سازمان ها از رسیدن به چنین دستاوردی محروم هستند.

امینی موحد در پایان ضمن تشکر از شرکت کنندگان از مسئولان و هنرمندان حاضر در مراسم رونمایی از عدم حمایت ارگان های دولتی که رسالت فرهنگی نیز دارند گلایه کرد و گفت: برخی مسئولین فرهنگی متخصص تحسین فعالیت های جبهه فرهنگی هستند درحالیکه وظیفه حمایت و پشتیبانی از مجموعه های مردمی در صدر وظایف آنهاست!

در ادامه حجت الاسلام اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛ شبکه رسانه ای صف را پیشتاز در تولید آثار رسانه ای دانست و گفت: هدف ما در سازمان تبلیغات اسلامی حمایت از فعالیت های مجموعه های مردمی فعال در استان خوزستان است.

در انتهای این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان حضور داشتند ضمن رونمایی از مجموعه تلویزیونی قصه های نورانی از عوامل تولید نیز تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار