کد خبر: ۷۷۸۲
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

رویداد ایده پردازی «هیات» برگزار شد

احمد خالقی گفت: اولین رویداد ایده پردازی هیات با نام اختصاری «راه» با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی شهر تهران برگزار شد.
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «حجت الاسلام احمد خالقی» معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده پردازی هیات با نام اختصاری «راه» با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت‌: هدف از برگزاری رویداد ایده پردازی راه، استفاده از ظرفیت هیات مذهبی برای حل مشکلات دینی و اجتماعی با محوریت بانوان است. به این دلیل که هیات توان و ظرفیت حل مشکلات روز جامعه را دارند.

وی تصریح کرد: «راه» قرار است به صورت موضوعی و در سطح کشور برگزار شود.

خالقی در ارتباط با فراینده برگزاری این رویداد نیز خاطرنشان کرد: یک فراخوان گسترده حول سه محور موضوعی اعم از «میان‌داری اجتماعی بانوان، تقویت روضه‌های خانگی با محوریت بانوان و تقویت انسجام اجتماعی» صادر شد؛ که در مدت زمان تعیین شده، ۱۴۰ ایده ارائه شد و پس از داوری اولیه ۱۰۸ ایده به مرحله دوم راه یافتند تا ارائه حضوری داشته باشند.

وی افزود: مرحله دوم در روز ۴ دی ماه برگزار شد و پس از داوری ان شا الله ۲۰ ایده برتر در مرحله سوم و در مدت زمان دو و نیم روزه آموزش خواهند دید تا انتقال تجربه صورت بگیرد و ایده نهایی را در پایان مرحله و در حضور داوران ارائه بدهند. ایده‌های برترهمراه با تقدیر حمایت خواهند شد تا فرایند شروع اجرای ایده، تا پایان سال آغاز گردد.

معاون اداره کل تبلیغات استان تهران همچنین در ارتباط با برگزاری این رویداد در سایر استان‌ها نیز گفت: این رویداد ادامه‌دار خواهد بود و به مرور زمان در سایر استان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

وی درپایان با اشاره به هدف گزاری این رویداد تاکید کرد‌: برگزاری این رویداد در تمام استان‌ها و در مقاطع مختلف زمانی اتفاق خواهد افتاد. اما مبنای ما این است که چنین اتفاق مهمی ملی شود تا در سطح کشوز نیز بتوانیم شاهد برگزاری رویداد راه باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار