کد خبر: ۷۸۰۶

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در خانه قرآن کلام نور گرگان

به مناسبت سالگرد شهادت جانسوز بانوی دو عالم؛ حضرت زهرا(س) و فرارسیدن ایام فاطمیه، مراسم عزاداری و سخنرانی در خانه قرآن کلام نور گرگان برگزار شد.
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، مدیر خانه قرآن و عترت کلام نور گرگان در این مراسم گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) اسوه و الگوی بی‌بدیل زنان عالم است که پیروی از ایشان می‌تواند سعادت دنیا و آخرت را در پی داشته باشد.

عبدلی بر معرفی هر چه بیشتر مقام والای حضرت فاطمه(س) تاکید کرد وگفت: فاطمه زهرا(س) در هر شرایط سخت و دشواری همدوش حضرت علی(ع) در حد جان دادن ایستادگی می‌کرد و در بعد خانه داری و مدیریت داخلی خانه الگو و بهترین شاخص برای زنان امروز جامعه اسلامی هستند.

مدیر خانه قرآن و عترت کلام نور گرگان گفت: عفت، پاکدامنی، زندگی اجتماعی و سیاسی حضرت فاطمه(س) الگویی است که زنان می‌توانند با الهام گیری از آنان رفتار خود را در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی ساماندهی کنند.

وی همچنین به برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در ایام فاطمیه در خانه قرآن و عترت خانه نور اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای پرفیض کمیل، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و روضه خوانی و سینه زنی، برگزاری قرائت حدیث کساء، نصب احادیث حضرت زهرا(س) در محیط قرآنی، برپایی حلقه‌های معرفتی در راستای شناخت ابعاد وجودی ام ابیها، برگزاری مسابقه کتابخوانی از خطبه‌های فدکیه، نمایشگاه سبک زندگی فاطمی، معرفی کتاب در رابطه با شخصیت و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، مسابقات رنگ آمیزی و نقاشی و کاردستی با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله برنامه‌هایی بود که در این ایام در خانه قرآن و عترت خانه نور برگزار شد.

ارسال نظر