کد خبر: ۷۸۰۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل عنوان کرد؛

حماسه 9 دی اثبات ولایت مداری مردم ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل حماسه 9 دی را سند ولایت مداری برشمرد و گفت:حراست از ارزش های انقلاب اولویت جهاد تبیین است.
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل با گرامی داشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت در سخنانی اظهار کرد: ملت ایران در طول تاریخ این افتخار را دارد كه هرگونه مبارزه و دفاع در برابر مستکبران را به نتیجه رسانده و توطئه معاندان را برای همیشه كنار زده و استقلال و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینكه ملت ایران با صبر و بصیرت خود انقلاب را به چهل و چهار سالگی رساند افزود: این انقلاب همزمان شعار نه شرقی و‌ نه غربی را سر داد و علارغم قرار گرفتن در معرض توطئه های فراوان علیه طاغوت های عالم ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی دشمن در فتنه 88 خاطرنشان کرد: تدبیر روشنگرانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و تیزبینی مردم سبب خنثی سازی این فتنه و بیمه شدن انقلاب شد.

حجت الاسلام جعفرزاده حماسه 9 دی، را یک حرکت مردمی خود جوش دانست و تصریح کرد: در حماسه 9 دی از یک سو پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب تقویت شد، و از سوی دیگر نقش رهبری و ولایت در خنثی سازی توطئه دشمنان برای همگان مشخص شد.

مردم بصیر و ولایت مدار ایران پیروز میدان جنگ روانی دشمن

حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینكه توطئه های آمریكا در سه ماه اخیر نیز برای اغتشاش در ایران ادامه داشت افزود: دشمن هزینه و پول های زیادی وارد میدان كرده بود تا با رخنه در افکار و عقاید مردم و ایجاد اختلاف بین ملت و دولت، کشور را به سمت هرج و مرج بکشاند که با درایت رهبر معظم انقلاب و ولایت مداری مردم، در اجرای این توطئه نیز ناکام ماند.

وی گفت: دشمن با جنگ روانی قصد دارد تصویر غلطی از وضعیت كشور ما ارایه دهد اما انقلاب در‌آستانه چهل و چهار سالگی خود بازهم با طراوت در حال پیشرفت است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به وجود تبلیغات وسیع و مسموم در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه برای انحراف ذهن جوانان گفت: وجود تهاجم فرهنگی و تبلیغات سوء دشمن جهت تضعیف بنیان‌های نظام، مخدوش‌کردن و انحراف ذهن جوانان در مورد پایبندی به آرمان‌های نظام،  لزوم بصیرت افزایی و تبیین جوانب حماسه 9 دی را برای مردم به ویژه نسل جوان بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام جعفرزاده به برکات حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، افشای چهره نفاق، آشکار شدن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک به ایمان و اعتقادات دینی  از جمله برکات حماسه ماندگار 9 دی است که همگان باید با مدنظر قرار دادن این برکات در حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار