کد خبر: ۷۸۲۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

حماسه ۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و دشمن‌شناسی ملت آگاه ایران اسلامی است.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و گو با روابط عمومی این اداره ضمن گرامیداشت حماسه نهم‌ دی ماه اظهار داشت: حماسه ۹دی به عنوان روز بصیرت و دشمن‌شناسی است که با حضور آگاهانه مردم تومار فتنه و فتنه‌گران در هم پیچیده شد.

وی افزود: حرکت عظيم ملت  ایران در نهم دي نشانگر بصيرت ملت مسلمان ايران بود، که به همگان نشان داد مردم ايران اسلامي هرگاه نسبت به آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي احساس خطر کنند، در صحنه حاضر شده و به صورت همه جانبه از حريم ولايت دفاع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا اضافه کرد: مردم ولایتمدار شهرستان بیجار در طول دوران انقلاب نقش خود را در پیروزی آن به خوبی ایفا کردند و در دوران دفاع مقدس نیز همواره در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند و امروز نیز به پاس این رشادت‌ها زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی شرافتمندانه‌ای دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در ادامه از برگزاری مراسم باشکوه نهم دی ماه خبر داد و بیان داشت:مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور گسترده مردم با بصیرت و آگاه شهرستان بیجار در حسینیه این شهرستان برگزار شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار