کد خبر: ۷۸۲۳
معاون فرهنگی شهرستان‌های اداره کل تبلیغات اسلامی تهران

مردم یک گام از برنامه‌های سالگرد شهادت «حاج قاسم» جلو‌تر اند

سید کمیل موسوی گفت: گفتمان حاج قاسم آن‌قدر جذاب است که هر چه برای این امر تلاش شود، باز کم است. اما مردم عزیز با دلدادگی برای این گفتمان تلاش کرده و همواره یک گام پیش از برنامه‌ها حضور دارند.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

مردم یک گام از برنامه‌های سالگرد شهادت «حاج قاسم» جلو‌تر اند

حجت الاسلام «سید کمیل موسوی»، معاون فرهنگی شهرستان‌های اداره کل تبلیغات اسلامی تهران در گفتگو با رادیو مقاومت از برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت سالگرد شهادت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» خبر داد و اظهار داشت: هر حرکت و برنامه‌ای حتی اگر بسیار پرشور و عظیم باشد، ذره‌ای از زحمات و عظمت حاج قاسم و یارانش را پوشش نخواهد داد.

وی افزود: مسائلی که برای سالگرد شهادت سردار دل‌ها برنامه ریزی شده است، با محوریت بیان عظمت و و اخلاص حاج قاسم برای انقلاب و مردمی نگه داشتن گفتمان ایشان است که در استان تهران آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

موسوی تاکید کرد: از جمله این برنامه‌ریزی‌ها همایش نسل سلیمانی هاست که ویژه مادران و کودکان علاقه‌مند به گفتمان حاج قاسم‌اند. همچنین تجلیل از مادران قاسم پرور، مادران شهیدی که بزگوارانی همچون حاج قاسم تربیت کرده و در دفاع از میهن و اسلام تقدیم کرده‌اند را در برنامه داریم.

وی افزود: مراسماتی نیز برای جهاد تبیین در نظر داریم که در ده شب مختلف در ده مسجد یا حسینیه محوری شهر‌ها و شهرستان‌های تهران با موضوع دهه بصیرت و حاج قاسم برگزار خواهیم کرد. در همین راستا نیز اعزام مبلغ به مدارس و محافل دانشگاهی را در دستور کار داشتیم.

موسوی خاطرنشان کرد: دوره‌های تربیت راوی مقاومت برای سال دوم برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: نمایشگاه‌های دانش‌آموزی با محوریت شهید سلیمانی و مقاومت در برخی مدارس خاص توسط ستاد دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌ها و شهر‌های تهران برگزار خواهد شد.

موسوی در ادامه با تاکید بر جذابیت راه و گفتمان حاج قاسم بیان داشت: گفتمان حاج قاسم آن‌قدر جذاب است که هر چه برای این امر تلاش شود، باز کم است. اما مردم عزیز با دلدادگی برای این گفتمان تلاش کرده و همواره یک گام پیش از برنامه‌ها حضور دارند.

وی در پایان تاکید کرد: در روز ۱۳ دی ماه در تهران پخش مستند‌هایی به صورت مردمی و به مدل جشنواره عمار از زندگانی شهید سلیمانی را خواهیم داشت. تجمعات میدانی و محفلی برای گرامی داشت سالگرد سردار دل‌ها نیز در دستور کار است. لازم به توضیح است که برنامه‌های سالگرد شهادت شهیدسلیمانی در تمام مناطق استان تهران (شهر و شهرستان) برگزار می‌شود.

ارسال نظر