کد خبر: ۷۸۳۴
با حمايت اداره كل تبليغات اسلامي تهران انجام مي‌شود؛

اکران انيميشن «لوپتو» برای بچه‌های حومه تهران

انيميشن «لوپتو» پس از کسب تجربه‌ای موفق در كلان‌شهرها، با حمايت اداره كل تبليغات اسلامي تهران در مناطق محروم اين استان اكران مي‌شود.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

اکران انيميشن «لوپتو» برای بچه‌های حومه تهرانبه گزارش پایگاه خبری نهضت،علی ایل‌‌بیگي، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از اکران انيميشن «لوپتو»  به مدت دو ماه در مساجد، حسینیه‌ها و هيئات‌ مذهبی مناطق محروم و فاقد سینمای شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

وي درباره زمان اكران اين انيميشن پرطرفدار و شرايط حضور تماشاگران آن گفت: اكران پوپانمایی «لوپتو» از دهم دي‌  آغاز شده و خانواده‌ها مي‌توانند به همراه كودكانشان با مراجعه به مجموعه‌هاي فرهنگي شهرشان اين انيميشن سينمايي را رايگان تماشا كنند. 

مسئول روابط‌عمومي اداره‌كل تبليغات اسلامي استان تهران يادآور شد: فعالان فرهنگي براي پخش اين انيميشن مي‌توانند به اداره تبليغات اسلامي شهرستان خود مراجعه كرده و مردم را براي تماشاي انيميشن «لوپتو» به مساجد،‌ حسينيه‌ها و پايگاه‌هاي فرهنگي شهرشان دعوت كنند.

 وي در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: پيش بيني مي‌شود اكران لوپتو در مناطق محروم تهران در طي دوماه يكصد اكران را به خود اختصاص دهد.

گفتني است انيميشن «لوپتو» جدید‌ترین انيميشن کشور است که در مدت زماني كوتاه پس از اكران انيميشن «پسر دلفيني» توانست ركورد گيشه را از آن خود كند. اين انيميشن  كه با حمايت سازمان سينمايي سوره حوزه هنري توليد شده،‌ محصول گروه انيميشن‌سازي كرمان به كارگرداني عباس عسكري و تهيه‌كنندگي، محمدحسين صادقي است.

در خلاصه داستان فيلم انيميشن «لوپتو» آمده: 

«لوپتو» درباره يك آسایشگاه بیماران روحی است که با تولید اسباب‌بازی درمان می‌شوند. اين درحالی که علی و آقای کمالی پدرش، این آسایشگاه و کارگاه تولیدی را در دست دارند یک نفر با ورود به این کارگاه خط تولید آن‌ها را بهم مي‌زند و برای کارگاه لوپتو دردسر ایجاد می‌کند. اما فرشته‌ای که تنها علی می‌تواند او را ببیند به کمک او مي‌آيد تا بتواند کارگاه را به روزهای خوب بازگرداند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار