//جدید//محفل‌انس با قرآن‌کریم در زاهدان برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان، گفت: محفل‌انس با قرآن‌کریم به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز شهادت سردار دل‌ها و یادبود شهید و خادم القرآن حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجاد‌شهرکی در زاهدان برگزار می‌شود.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

به گزارش نهضت، مهدی‌علی‌محمدی در تشریح این خبر، افزود: محفل‌انس با قرآن‌کریم به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهید و خادم القرآن حجت‌الاسلام‌والمسلمین سجاد شهرکی در زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این‌مراسم با هم‌کاری اداره امور قرآنی تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان، شهرداری‌زاهدان، مجمع‌قرآنی شباب‌القراء و مسجد مولای متقیان(ع) زاهدان، اوقاف و امور خیریه مرکز استان و معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان پهناور، فردا سه شنبه پس از نماز مغرب و عشاء  در مسجد مولای متقیان(ع) واقع در بولوار جمهوری زاهدان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، این مراسم باسخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقربیک تبریزی مدیر کل تبلیغات‌اسلامی استان و با حضور قاری ممتاز جهان‌اسلام، حاج "حامد علیزاده" و تلاوت قاری جوان ممتاز استان "محمد مهدی فکری" و اجرای گروه تواشیح و همخوانی غدیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که این محفل‌انس با قرآن‌کریم، از جمله برنامه‌های پیشنهادی کمیته قرآنی ستاد بزرگ‌داشت شهادت سردار سلیمانی استان بوده است، در پایان از تمامی مردم شیعه و سنی حاضر در زاهدان دعوت کرد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار