کد خبر: ۷۸۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

سلسله برنامه های «علمداران بصیرت» در گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام گرزین گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت علما و شخصیت های شاخص گلستان، سلسله برنامه های «علمدار بصیرت» با حضور اقشار مختلف استان برگزار می شود.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در خصوص سلسه نشست‌های علمداران بصیرت در استان به خبرنگاران گفت: دی ما یکی از پر مناسب ترین ماه های سال برای انقلاب اسلامی ایران و استان گلستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: ٢۶ دی ماه روز فرار ذلیلانه شاه خائن به این مملکت است و ١٣ دی ماه سالروز شهادت جان فداترین سربازان ایران اسلامی، سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: 12 دی ماه سالروز ارتحال یکی از انقلابی ترین، بصیرترین، شجاع ترین، فداکارترین و پر ثمر ترین مجاهد انقلاب اسلامی یعنی علامه آیت الله مصباح یزدی است.

حجت الاسلام گرزین اظهارداشت: ٨ دی ماه سالروز ارتحال آیت‌الله طاهری گرگانی یکی از سردمداران و پرچمداران بزرگ انقلابی گری و مبارزات انقلابی از قبل از انقلاب تا زمان ارتحال ایشان است.

وی یادآور شد: 16 دی ماه سالروز ارتحال مرحوم آیت الله میبدی، علمدار معرفت، سلوک، حقیقت یابی و روشنگری در استان گلستان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در همین راستا سلسله نشست هایی با عنوان «علمداران بصیرت» برای بزرگداشت این شخصیت های فرزانه و شاخص و روشنفکر در سراسر استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: نقطه کانونی این برنامه ها با حضور حجت الاسلام ابوالقاسم، مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت در 13 دی، در گرگان برگزار می شود.

حجت الاسلام گرزین، برگزاری اجتماع روحانیت و مبلغین در سالروز شهادت سردار دلها، علمداران بصیرت با حضور چهره های نخبه، اساتید و جوانان دلداده حاج قاسم و علمدار بصیرت، یادواره شهدا و علمداران بصیرت در علی آباد کتول، ویژه برنامه بزرگداشت سردار دلها در مسجد جامع گرگان و ویژه برنامه گرامیداشت سالروز ارتحال آیت الله مصباح یزدی با حضور نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه از جمله برمامه های این ایام برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: سلسله برنامه های علمدار بصیرت از نهم تا 15 دی ماه در سراسر شهرستان های استان با حضور اقشار مختلف استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری همایش مادران قاسم پرور در 15 دی در گرگان و سراسر استان خبر داد و افزود: این همایش همزمان با ایام وفات ام البنین با حضور مادرانی که در سه سال شهادت حاج قاسم اسم فرزندان خود را به عشق حاج قاسم، قاسم گذاشتند و مادران و همسران شهدا برگزار می شود.

وی گفت: اجتماع سراسری بسیجیان، نخبگان علمی، علما، اندیشمندان، اساتید، دانشجویان و هیئتی ها با هدف بزرگداشت علمداران بصیرت به ویژه حاج قاسم در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار