کد خبر: ۷۸۷۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل؛

پیشرفت ایران عامل هراس دولت‌های غربی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل، دانش‌آموزان را گروه هدف تهاجم فرهنگی غرب دانست و گفت: پیشرفت ایران اسلامی خطر بزرگی برای غرب محسوب می‌شود.
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست هم اندیشی مسابقه بزرگ خطبه فدکیه با محوریت «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و شهادت سردار سلیمانی در سخنانی اظهار کرد: مهم‌ترین تلاش جریان تمدن غرب در مقابل تمدن بزرگ انقلاب اسلامی ایران، تولید معنا علیه انقلاب است که خنثی سازی این توطئه تلاش و همت مضاعف مسئولان فرهنگی را می‌طلبد.

وی ایجاد فضا برای روشنگری و بسترسازی در مراکز آموزشی را مهم اثر فرهنگی برشمرد و افزود: در اتفاقات اخیر که به عقیده من یک نبرد تمدنی بود دشمن با تمام توان و حتی هزینه‌های بالا در راه‌اندازی توئیت‌های میلیونی علیه کشور ایران، مستقیم وارد میدان شد و برخی از سلبریتی‌ها را هم با خود همراه کرد، چون هدفش عوام فریبی و ایجاد وحشت در بین تحلیل‌گران جامعه بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل به افول تمدن غرب در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: دشمنی غرب با انقلاب اسلامی ناشی از فروپاشی و سقوط تمدن غرب است و در این میان قدرت و پیشرفت چشمگیر ایران اسلامی خطر بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود، بنابراین همواره درصدد ضربه زدن به این نظام اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده تلاش دشمن برای انحراف افکار نسل جوان را حربه‌ای برای ایجاد شکاف هویتی عنوان کرد و گفت: در اتفاقات اخیر تهاجم فرهنگی و تولید معنای وارونه از حقایق توسط دشمن، بالاترین شکاف هویتی برای نسل جوان و دانش آموزان بود که با تبیین، روشنگری، قدرت و صبوری نسل انقلابی خنثی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل بر توجه مسئولان فرهنگی به مسائل تربیتی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تربیت دینی مهم‌ترین  برنامه هویتی است که باید با همکاری مربیان طرح امین در مدارس و مسئولان آموزشی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و نسل جوان را از لحاظ فکری و اعتقادی غنا بخشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار