کد خبر: ۷۸۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

فعالیت‌های سالروز شهادت «سردار دل‌ها» در استان بوشهر ، مردمی بود

حجت‌الاسلام قادری از برگزاری فعالیت‌های ایام سالروز شهادت «سردار دل‌ها» در شهرستان‌های دهگانه بوشهر با محوریت مردم ‌خبر داد.
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قادری 13دی 1401 در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا "شناختن جایگاه خود" را مهمترین ویژگی رویکرد و رفتار سردار شهید برشمرد و اظهار داشت: حاج قاسم در تنظیم روابط خود هنرمندانه برخورد کرده و هویتی زیبا به خود گرفته است، سلوک او با پدر و مادرش چنان زیبا بوده که به اتفاق در همه روایت‌ها از او، به چشم اطرافیان آمده و نقل شده است، در ارتباط با همرزمان خود، فرمانده‌ای در کنار رزمندگان بوده و در برخورد با فتنه‌گران ضمن بیان اینکه "دلم سوخت"، آنها را دختران و پسران خود می‌خواند که در قبالشان مسئول است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: سردار دل‌ها هدف خود را خوب شناخته بود؛ هدف خدمت به مردم بود بنابراین با تواضع تمام وظایف خود را با هیچ منتی انجام می‌داد؛ همین خصلت بود که وقتی برای حفظ امنیت مرزها به سیستان و بلوچستان مأمور شد در مواجهه با محرومیت روستاهای سیستانی دست به سازندگی زد و نیروهای خود را برای نجات خوزستان از تبعات سیل 98 بسیج کرد.

وی ادامه داد: اخلاص در رفتار سبب شده بود که سردار سلیمانی هیچگاه دنبال مطرح شدن نباشد و اگر امروز همه مردم او را می‌شناسند به سبب این است که دشمن به نقش بی‌همتای او اذعان کرد.

حجت‌الاسلام قادری ابراز داشت: همه اینها از سردار ایرانی قهرمان واقعی و ابر مردی ساخته که در برابر قهرمانان پوشالی غرب ظرفیت بالایی برای الگو شدن برای نسل جوان و نوجون را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بهترین راه ارائه این الگو به نسل امروز را روایتگری صحیح می‌داند که آلوده به تحریف و غلو نشود.

وی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی بوشهر امروز این نوع روایتگری از حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار قرار داده و 40 راوی را برای فعالیت در شهرستان‌های دهگانه استان تربیت کرده است، اما معتقد است که نباید به گفت‌و شنود اکتفا شود؛ برای همین است که پویش "نسل سلیمانی" در قالب اقدامات فرهنگی متعدد و با سبک و سیاق‌های مختلف به کمک ارائه این الگوی ارزشمند به همگان آمده است.

حجت‌الاسلام قادری تأکید داشت: امسال فعالیت‌های ایام سالروز شهادت سردار دلها در شهرستان‌های دهگانه بوشهر با محوریت مردم انجام ‌شد و اعتبارات مصوب در این زمینه نیز در اختیار گروه‌های مردمی قرار ‌گرفت.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار