در دیدار نماینده سازمان تبلیغات با خانواده شهید شهرکی مطرح شد؛

ترک اعتیاد ۵۰۰ نفر در زاهدان توسط شهید شهرکی

نماینده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت‌های ویژه شهید شهرکی در زاهدان اشاره کرد و از ترک اعتیاد ۵۰۰ نفر از معتادان این منطقه توسط این روحانی شهید خبر داد.
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدشریف‌ حسینی‌کوهستانی و هئیت همراه او در سفری به استان سیستان‌ و بلوچستان، به نمایندگی از حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان‌تبلیغات‌اسلامی، به دیدار خانواده روحانی شهید، حجت‌الإسلام سجاد شهرکی رفت و از آن‌ها به خاطر این ضایعه دردناک دلجویی کرد.

همچنین حجت‌الإسلام منصور باقربیک‌تبریزی مدیر کل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌ و بلوچستان در این دیدار ضمن تاکید بر الگوپذیری از زندگی شهدا و به ویژه حجت‌الإسلام شهید سجاد شهرکی، بیان کرد: یکی از خدمات این شهید به اهالی منطقه زندگی خود، ترک اعتیاد ۵۰۰ نفر در زاهدان و اشتغال‌زایی برای برخی از آن‌ها بود، به‌طوری که او در چند روز قبل از شهادتش، در جلسه‌ای که در اداره‌کل سازمان تبلیغات استان داشت، به دنبال ایجاد بستر شغلی برای افراد پاک شده از اعتیاد بود.

حجت‌الإسلام باقربیک‌تبریزی در ادامه خواستار تداوم فعالیت‌های شهید شهرکی در زاهدان شد و از خانواده این شهید معظم تجلیل و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌کوهستانی در ادامه این دیدار با ابلاغ سلام رئیس سازمان‌ تبلیغات‌ اسلامی کشور به همسر شهید شهرکی، تاکید کرد که دشمن وجود حجت‌الإسلام سجاد شهرکی و هم‌لباسان او را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می‌داند.

نماینده سازمان‌ تبلیغات‌اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه لباس روحانیت به معنای مرزبانی عقیدتی و جغرافیایی سربازان گمنام است، درباره ویژگی شخصیتی شهید شهرکی گفت: از باب عدم بهره‌مندی مردم و ساکنان محله از خدمات و فعالیت‌های شهید در مسجد مولای متقیان(ع) بسیار ناراحتیم، خدمات بسیاری از سمت شهید شهرکی  صورت‌ گرفته که با توجه به فعالیت‌های در حال انجام، ملموس و غیر قابل انکار است.

او بیان کرد: دشمن می‌داند چه افرادی را باید از ما بگیرد، آن‌ها خوب می‌دانند که اگر افرادی مانند شهید شهرکی با ویژگی‌هایی که داردند زنده بمانند، قطعا نمی‌توانند در بخشی از زاهدان به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

نماینده سازمان‌ تبلیغات‌اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، یادآور شد: دشمن تصور می‌کند که با حذف شهید شهرکی می‌تواند از فعالیت‌ها و خدمات او جلوگیری کند، در صورتی که این‌طور نیست و این موضوع در شهادت حاج قاسم سلیمانی به جهان ثابت شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار