کد خبر: ۷۹۲۷
از سوی سازمان دارالقرآن الکریم ؛

نتایج مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد

از ۱۰۴ نفر راه یافته در مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، ۲۹ نفر موفق به دریافت مدرک درجه ۲ شدند.
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

نتایج مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد


به گزارش پایگاه خبری نهضت، نتایج مرحله سوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد و در مجموع از ۱۰۴ نفر حافظ راه یافته به این مرحله از آزمون تعداد ۲۹ نفر مجاز به دریافت مدرک درجه ۲ و ۲۰ نفر مجاز به دریافت مدرک درجه ۲ و ارسال سوابق ده ساله تدریس جهت ورود به آزمون مرحله چهارم شده‌اند.

با توجه به برگزاری آزمون مرحله سوم هفدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در روز ۲ دی ماه، نتایج این مرحله از آزمون در اینجا قابل مشاهده خواهد بود.

در مجموع از ۱۰۴ نفر حافظ راهیافته به این مرحله از آزمون تعداد ۲۹ نفر مجاز به دریافت مدرک درجه ۲ و ۲۰ نفر مجاز به دریافت مدرک درجه ۲ و ارسال سوابق ده ساله تدریس جهت ورود به آزمون مرحله چهارم شده‌اند.

لازم به ذکر است افراد پذیرفته شده این دوره حداکثر تا تاریخ ۲۲ دی ماه، مدارک شناسایی خود را شامل: ۲ قطعه عکس ۴*۳ پرسنلی (جدید و بدون هرگونه اثر چسب، منگنه، مهر و…)، رونوشت شناسنامه و کارت ملی (برای افراد زیر ۱۵ سال نیاز به ارسال رونوشت کارت ملی نیست) به دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم – سازمان دارالقرآن الکریم ارسال نمایند.

افرادی که در نتیجه نهایی ایشان عنوان «حائز دریافت مدرک درجه ۲ و مجاز به ارسال سوابق ده ساله تدریس» ذکر شده لازم است برای ورود به آزمون مرحله چهارم فرم‌های مربوط به ارسال سوابق تدریس را از بخش مربوط به اعطای مدرک تخصصی به حافظان – سایت تلاوت اخذ کرده و نسبت به تکمیل و ارسال آن برای دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اقدام کنند. همچنین حفاظ باید توجه داشته باشند پیش از ارسال سوابق مذکور و تأیید آن لازم است تا هر دو سال یک بار ثبت نام در آزمون را انجام داده و تنها در آزمون مرحله دوم (شفاهی حسن حفظ و صحت قرائت) شرکت کنند.

تأیید سوابق ده ساله حفاظ پس از بررسی به اطلاع ایشان رسیده و از لحظه اطلاع رسانی شش ماه فرصت مطالعه آزمون مرحله چهارم را خواهند داشت.


ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار