کد خبر: ۷۹۳۸
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان؛

معرفی طرح‌های برتر مهرواره بانور در مرحله استانی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان از شرکت ۴۰۰ نفر بانوی فعال زنجانی در جشنواره «مهرواره بانور» خبر داد.
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بهزاد طارمی ، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با اعلام این خبر گفت : مهرواره بانور ، ویژه بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی و با هدف تعالی خانواده برگزار می‌شود.شعار و هدف مهرواره تلاش بانوان محله برای تعالی خانواده هاست. این مهرواره با محوریت مسجد انجام خواهد شد که علاوه بر توانمندسازی بانوان فعال مساجد دو هدف اصلی را دنبال می کند.مهرواره بانور در دو بخش حل مسائل خانواده و خاطره نویسی طراحی شده است. قرار است این مهرواره ظرفیت‌های بانوان را برای حل مسائل خانواده و جمعیت به میدان آورد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در جلسه داوری «مهرواره بانور» در مرحله استانی افزود :این مهرواره در نوع خود بهترین و بی نظیر ترین جشنواره در حوزه بانوان بوده که حل مسائل حوزه خانواده از قبیل فرزندآوری و کاهش آسیب های اجتماعی و تسهیلات ازدواج آسان از محورهای اصلی این مهرواره است. مهرواره بانور توسط سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت حل مسائل خانواده همزمان با کل کشور در استان زنجان برگزار شد که در این راستا 400 نفر از بانوان فعال استان زنجان در این جشنواره شرکت کردند.

بهزاد طارمی اظهار کرد: در این مهرواره بانوان فعال و کنشگران فعال مسجدی و بانوان هیئتی و فعالان قرآنی و هر فردی که به عنوان کنشگر در حل مسائل خانواده و تقویت پیوندهای اجتماعی تاثیرگذار است شرکت کرده تا تجربیات خود را انتقال دهد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: آثار ارسالی در هر شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته و آثار منتخب به مرحله استانی راه یافته‌اند.

طارمی با بیان اینکه قرار است نفرات برتر این مهرواره در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی مورد تجلیل قرار می گیرند افزود:2 طرح برتر در استان زنجان توسط هیئت داوران به مرحله کشوری این مهرواره معرفی شده اند که به زودی ادامه این مهرواره در سطح ملی دنبال خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار