کد خبر: ۷۹۴۴
پس از اکران در مشهد و تهران؛

«هیچ‌کس منتظرت نیست» در زندان مرکزی کرمانشاه اکران شد

همزمان با آغاز اکران مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» در کرمانشاه، این اثر در زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت برای مددجویان به نمایش درآمد.
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

«هیچ‌کس منتظرت نیست» در زندان مرکزی کرمانشاه اکران شدبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مستند سینمایی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام‌زاده که از ۲۸ آذر تا ۸ دی‌ماه در شهر مشهد روی پرده رفت، از امروز ۱۹ دی ا‌کران خود را در شهر کرمانشاه آغاز کرده است و به مدت یک هفته هر روز سانس ۱۷ در پردیس آزادی نمایش داده می‌شود. 

پیش از اکران عمومی این اثر که پخش آن با دفتر پخش «رویش» است، «هیچ‌کس منتظرت نیست» در (بند جوانان) زندان مرکزی کرمانشاه با حضور حمیدرضا پوریانی مدیرکل سازمان زندان‌های استان کرمانشاه و کانون اصلاح و تربیت (بند نسوان) نمایش داده شد و نزدیک به ۲۰۰ مددجو به تماشای این اثر نشستند. این اتفاق برای اولین بار در یکی از زندان‌های کشور رقم خورده که با استقبال مددجویان نیز مواجه شده‌است. 

همچنین این مستند اجتماعی در کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ سراب که نزدیک به ۶۰۰ مرد آسیب‌دیده در آن زندگی می‌کنند و مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی ماهیدشت که تنها مددجویان معتاد در آن نگهداری می‌شوند، نمایش داده شد. 

اکران در حوزه هنری استان کرمانشاه و برگزاری جلسه نقدوبررسی از دیگر رویداد‌هایی بود که با حضور افشین آزادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه، استادان دانشگاه، هنرمندان و اصحاب سینما، محسن اسلام‌زاده کارگردان و... در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد. 

افشین آزادی رئیس حوزه هنری کرمانشاه درباره این مستند بیان کرد: من از محسن اسلام‌زاده کارگردان «هیچ‌کس منتظرت نیست» تشکر می‌کنم که با ساخت این مستند فضا را برای طرح مسائلی درباره قشر آسیب‌دیده باز کرده است. امیدوارم این مستند باب گفتگو درباره پذیرش آسیب دیدگان ناشی از اعتیاد را نیز فراهم کند. 

این مستند اجتماعی که اکران‌های منطقه‌ای و رویدادمحور برای آن در نظر گرفته شده، قرارست به زودی در شهر‌های منتخب ایران نیز نمایش داده شود. همچنین روز‌های دوشنبه سانس ۱۷ در سینما بهمن تهران میزبان مخاطبان خود است. 

پخش مستند «هیچ‌کس منتظرت نیست» که به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگو‌های درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد، توسط دفتر پخش «رویش» موسسه بهمن‌سبز انجام می‌شود.

ارسال نظر