کد خبر: ۷۹۴۵

نمایش مستند «رادیکال شریف» در جشنواره مردمی عمار

مستند «رادیکال شریف» به همت مرکز مستند «سفیرفیلم» در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار برای اولین بار به نمایش درآمد.
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

نمایش مستند «رادیکال شریف» در جشنواره عماربه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مستند «سفیرفیلم» با نمایش ۵ مستند و مستند «رادیکال شریف» در سیزدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار حاضر شده است. 

مستند «رادیکال شریف» با حمایت مرکز مستند «سفیرفیلم» توسط برخی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بحبوحه درگیری‌های این دانشگاه تولید شده است.

محمدجواد علاءالدینی کارگردان مستند «رادیکال شریف» درباره تولید این مستند بیان کرد: مستند «رادیکال شریف» توسط گروه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و با دغدغه نشان دادن حقیقت وقایع این دانشگاه و دانشجویان آن تولید شده است.  

او با تاکید براینکه در تولید مستند «رادیکال شریف» مجبور به دور زدن برخی از خط قرمز‌ها شدیم، افزود: کار ما دقیقا از یازدهم مهر، یعنی فردای روز آشوب دانشگاه شروع شد و سعی کردیم با دوربینی که در دست داریم تمام وقایع کف دانشگاه را ثبت کنیم.  

کارگردان مستند «رادیکال شریف» با بیان اینکه این مستند درباره درگیری‌ها و فضای ملتهب دانشگاه صنعتی شریف در مهرماه ۱۴۰۱ پس از فوت مهسا امینی است، گفت: تمام تلاش ما بر این بود که در مستند «رادیکال شریف» حقیقت ماجرای مهرماهِ ۱۴۰۱ را به تصویر بکشیم، برای همین با وام گرفتن از روحیه حقیقت‌طلبی و آرمان‌خواهی که در بخش بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف وجود داشت، در پی حقیقت ماجرای آن روز‌های دانشگاه رفتیم و به صورت جدی هر آنچه تا امروز از اغتشاشات اخیر دانشگاه بیان نشده بود و یا در نشان دادن آن تحریف شده بود را نشان دادیم.

گفتنی است شما می‌توانید تیزر مستند «رادیکال شریف» را در ادامه خبر مشاهده و دریافت کنید.

تعداد بازدید : 28
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار