کد خبر: ۷۹۵۴
به‌همت اداره بانوان تبلیغات اسلامی اردبيل؛

مسابقه فرهنگی «برای مادرم» در اردبیل برگزار می‌شود

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری مسابقه «برای مادرم» ویژه میلاد حضرت زهرا (س) به همت اداره بانوان تبلیغات اسلامی اين استان خبر داد.
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
برگزاري مسابقه فرهنگی «برای مادرم» در اردبیلبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سارا حقی در گفت‌وگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: در راستای اجرای طرح سراسری «رفیقانه» و با هدف گرامی داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته نکوداشت مقام زن، مسابقه فرهنگی «برای مادرم» در قالب فعالیت در فضای مجازی با همکاری نهضت پیشرفت بانوان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اجرا می‌شود.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان در هفته زن اشاره کرد و یادآور شد: گسترش فرهنگ و سیره فاطمی در جامعه اسلامی، ترویج نگاه گفتمانی و تمدنی به زن، افزایش مشارکت زنان در مسائل اجتماعی و معرفی الگو‌های اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان و پیشران در گفتمان الگوی سوم زن، از اهداف کلی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در اردبیل است.

حقی با بیان اهمیت نقش زنان در حفظ سنگر خانواده و همچنین جامعه به تلاش دشمن در خدشه‌دار کردن این نقش خطیر اشاره کرد و افزود: زن در جامعه اسلامی از ارزش و جایگاه والایی به لحاظ قرار گرفتن در محور خانواده و فعالیت‌های اجتماعی قرار دارد و دشمنان برای خدشه‌دار کردن این نقش تلاش می‌کنند و همواره ناکام می‌مانند.

وی در ادامه به محور‌های مسابقه «برای مادرم» اشاره کرد و گفت: تهیه گزارش همراه با ضبط فیلم و تهیه مستند با تکمیل جمله «برای مادرم ...» در سطح شهر یا جمع دوستانه، دکلمه خوانی، شعر، داستان نویسی، نامه‌ای به مادر، نقاشی، خطاطی با محتوای احادیث حضرت فاطمه زهرا (س) و سوره کوثر، عهدنامه فاطمی، بوسه بر دست مادر به همراه ارسال عکس یا ویدئو و ... از موضوعات مسابقه «برای مادرم» برای ارسال اثر به دبیرخانه طرح «رفیقانه» است.

برگزاري مسابقه فرهنگی «برای مادرم» در اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: علاقمندان می‌توانند به منابع پیشنهادی اعم از سوره‌های کوثر، انسان، متن خطبه فدکیه، صلوات خاصه حضرت زهرا (س)، احادیث حضرت زهرا (س) مراجعه و آثار ادبی و فرهنگی خود را تهیه و در قالب ویدئو، صوت، پادکست یا کلیپ ۱ تا ۳ دقیقه‌ای به آدرس دبیرخانه در فضای مجازی به آیدی در  پیام رسان ایتا، شاد و روبیکا: Rafiqaneh_ardabil @ یا شماره ۰۹۱۴۴۵۹۴۱۳۰  ارسال کنند.

حقی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به مسابقه «برای مادرم» تا تاریخ ۳۰ دی ماه است و به آثار برتر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل هدایایی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار