کد خبر: ۷۹۵۵

مادران فاطمی استان بوشهر تجلیل شدند

به مناسبت میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و روز زن با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مادران فاطمی تجلیل به عمل آمد.
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلییغات اسلامی، در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) و روز زن حجت‌الاسلام محمد قادری و هیئت همراه 20 دی ۱۴۰۱ با حضور در حسینیه امامزاده ضامن کوی رایانی بوشهر از خدمات منیژه شهبازی تجلیل به عمل آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آئین، حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) را الگوی شایسته‌ای برای مادران سرزمین دانست و بیان داشت: سعادتی نصیب شد، که امروز به پاس سال‌ها زحمات شما در حوزه تبلیغ اصیل، در طرح مادران و بانوان فاطمی تجلیل به عمل آید.

در این مراسم مصطفی ساعدی، نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان بوشهر به قرائت لوح سپاس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به این بانوی فعال فرهنگی پرداخت و این لوح سپاس به همراه هدایای معنوی توسط حجت‌الاسلام قادری به سیده منیژه شهبازی اهدا شد.

گفتنی است، این مراسم همزمان با برگزاری آئین ملی تکریم از مادران فاطمی از طرف بنیاد دعبل خزاعی سازمان تبلیغات اسلامی، در سطح استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار