کد خبر: ۷۹۵۶
به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) صورت گرفت؛

تجلیل از مادری که منزل خود را ۵۰ سال وقف روضه‌های اهل بیت کرده است

به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، از زهرا احدی به پاس برگزاری نزدیک ۵۰ سال روضه‌های اهل بیت (ع)، با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تجلیل به عمل آمد.
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والسلمین احمدی در این آئین تجلیل گفت : حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه و الگوی کاملی برای انسان‌ها است وآن حضرت درقناعت، ساده زیستی، عبادت و فضائل اخلاقی در حوزه زندگی فردی برای هر انسانی اسوه است. در حوزه زندگی اجتماعی نیز درایثارگری، یاری دادن امام به‌حق، ایستادگی مقابل مستکبران و اعتراض زیبا مقابل انحراف اجتماعی نشان داد که آن حضرت یک شخصیت ماندگار هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه به تأثیر برگزاری روضه های خانگی پرداخت و گفت :علمای بزرگ شیعه از قدما و معاصرین بر اقامه روضه در خانه‌ها سفارش کردند چرا که آثار تربیتی و اجتماعی مهمی برای فرد و خانواده به ویژه فرزندان دارد و کودکان متوجه می‌شوند ذکر اهل بیت از اجزای لاینفک زندگی بوده و این امر باعث تربیت دینی و اجتماعی آنان می‌شود.

حجت الاسلام والسلمین احمدی با بیان اینکه یکی از مراتب جهاد تبیین تأکید بر نشر خوبی‌ها همچون روضه خانگی‌ است، گفت: هر چقدر دشمن برای از هم پاشیدگی خانواده‌ها سرمایه‌گذاری کند، آنهایی که ایران و اسلام را دوست دارند باید به دست‌گیری از اقوام و خویشان اقدام کنند.

وی در پایان بیان کرد: هرچه جلسات روضه خانگی ساده و با معنویت برگزار شود، باعث ترغیب بیشتر دیگران به اقامه این مهم می‌شود.

 زهرا احدی مسئول هئیت کوثر خواهران زنجان، 50 سال است بانی روضه خانگی اهل بیت (ع) در منزل خودشان است و در ایام و مناسبتهای مختلف روضه های خانگی در منزلش برگزار می کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار