کد خبر: ۷۹۹۵
به همت اداره تبلیغات اسلامی رامشیرصورت گرفت؛

برپایی سینمای سیار در شهرستانی که فاقد سینما است

حجت الاسلام منصوری از برپایی سینمای سیار در شهرستان رامشیر خبرداد.
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام منصوری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامشیر، هدف از برپایی سالن سینمای شهرستان رامشیر را تقویت بنیه فکری و فرهنگی جوانان و نوجوانان این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به حوادث اخیر کشور و هنجارشکنی های دشمنان معاند با همفکری یک کارگروه فرهنگی تصمیم بر این گرفته شد تا در راستای حرکت در مسیر جهاد تبیین به ویژه جهت دهی فکری و فرهنگی جوانان و نوجوانان این اقدام صورت گیرد.

ابتکار سینمای سیار،برای شهرستانی که فاقد سینماسترئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامشیر به تشریح جزئیات برپایی سالن سینمای این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به عدم بهره مندی شهرستان رامشیر از سالن سینما، تصمیم بر این گرفته شد تا از فضای موجود در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به عنوان یک ظرفیت فرهنگی مناسب جهت اکران فیلم ها و محتواهای مناسب جامعه امروز، برای استفاده خانواده ها، جوانان و نوجوانان این شهرستان مورد بهره برداری قرار گیرد.


حجت الاسلام منصوری در ادامه بیان داشت: ظرفیت این سالن حدودا 40 نفر می باشد که با حداقل امکانات تلاش شده تا حداکثر بهره مندی را برای مخاطبین ایجاد کنیم.
وی افزود: فیلم های مورد اکران، عموما با محتوای ارزشی بوده که علاوه بر پخش فیلم، کلیپ ها و نماهنگ های فرهنگی-مذهبی نیز در حاشیه آن برای مخاطبین اجرا می شود و در پایان هر اکران نیز به تعدادی از حاضرین به قید قرعه جوایزی اهدا می شود، همچنین از مربیانی که گروه مخاطب را همراهی می کنند نیز تقدیر به عمل می آید.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامشیر با اشاره به استقبال مردم این شهرستان از اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با استقبال بسیار خوب ظرفیت های مختلف مردمی مواجه شده است تا جایی که ساکنین 341 روستای این شهرستان نیز جهت حضور و تماشای فیلم های سینمایی این سالن، همه روزه و در نوبت های مختلف میهمان ما می باشند.


حجت الاسلام منصوری در پایان با تأکید بر حضور تیم کارشناسی مناسب جهت انتخاب موضوع فیلم های مورد اکران گفت: با هدف روشنگری و تقویت بنیه فکری و فرهنگی مخاطب و با تشکیل یک تیم کارشناسی مناسب، فیلم های مورد نظر با توجه به سن گروه مخاطب، مسائل جامعه امروز و اثربخشی ارزشی بر روی ایشان، انتخاب می شوند که نتایج بسیار خوبی در بر داشته است.

 

ابتکار سینمای سیار،برای شهرستانی که فاقد سینماست

ابتکار سینمای سیار،برای شهرستانی که فاقد سینماست

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار