کد خبر: ۸۰۰۱

برگزاری ۱۰۰۰ نشست بصیرتی در خوزستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:  ۱۰۰۰ نشست بصیرتی در بستر مساجد اعم از مساجد شهری، روستایی، حاشیه شهر‌ها به نحو احسن اجرا شد.
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام فرد آقائی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها،حاج قاسم سلیمانی به تشریح اقدامات و برنامه های اجرا شده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی در سراسر استان اشاره کرد و گفت: شعار امسال به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان «عهد می بندم حاج قاسمت باشم» انتخاب شده بود. همچنین هشتگ #جان_فدا نیز در فضای مجازی در حال نشر بود که بسیاری از محصولات فرهنگی و تولیدات رسانه ای اداره کل تبلیغات اسلامی با این هشتگ تولید و  بین آحاد مردم و شبکه های مرتبط با این سازمان  توزیع شد.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: علاوه بر فعالیت ذکر شده در بستر فضای مجازی، یکی از مهمترین اقداماتی که در سراسر استان به شکل جدی مورد توجه و پیگیری قرار گرفت، تشکیل ستادهای مردمی در ایام گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم بوده که با این اقدام، در واقع جریان مردمی سازی پاسداشت خون سردار سلیمانی شکل گرفت و مجموعه های مختلف مردمی، هیئت ها، مساجد، موسسات و حتی نمایندگانی از اقشار مختلف کاری، کارمندی، کارگری، بخش صنعت، کشاورزی و ورزشی نیز در این ستادها که در همه شهرستان ها تشکیل شده حضور دارند و طی برگزاری جلسات متعدد با طراحی و برنامه ریزی مجموعه برنامه ها در لایه های مختلف توانستند سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در گستره استانی برگزار کنند.
 
حجت الاسلام فردآقایی در بخش دیگری از این گفتگو، برگزاری سلسله همایش های «نسل سلیمانی» را از دیگر طرح های بسیار مهم اجرایی در این ایام عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله کارهای جدی که در این ایام طرح ریزی و برنامه ریزی شده بود برگزاری سلسله همایش های نسل سلیمانی هاست که در حدود 50 همایش در سراسر استان با جغرافیای شهرهای مختلف اجرا شد. این همایش ها با حضور مادران و فرزندانشان برگزار شد که از اهداف این برنامه ترویج این رویکرد بود که این فرزندان در نهایت حاج قاسم های این مرز و بوم خواهند شد. 
وی افزود: برگزاری 300 رویداد تحت عنوان «دختران حاج قاسم» توسط مجموعه های دخترانه استان خوزستان از دیگر کلان پروژه های گرامیداشت دهه بصیرت بود. در این رویداد، مجموعه های  فعال در حوزه بانوان، ضمن انجام فراخوان و دعوت از دختران نوجوان، سلسله برنامه هایی در راستای بصیرت افزایی و جهاد تبیین ویژه بانوان و دختران اجرا می کنند . 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد:  1000 نشست بصیرتی را در بستر مساجد اعم از مساجد شهری، روستایی، حاشیه شهرها و حتی مساجدی که در مناطق عشایری وجود دارند با توان روحانیون و شبکه تبلغی ما در سطح استان برنامه ریزی کرده بودیم که به نحو احسن اجرا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار