کد خبر: ۸۰۰۲
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
دانلود همه تصاویر
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد؛

جایگاه والای زن در اسلام، تبیین شود

اروپایی ها در عصری که تحت سلطه علم و تکنولوژی قرار گرفته، زن را در معرض فروش قرار می دهند! 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه موقت اهواز پیرامون ارزش زن در اسلام  با اقتباس از زندگی حضرت زهرا گفت:در عرصه های مختلف حضرت فاطمه زهرا پرچمدار جهاد تبیین بودند. آن حضرت در زمانی که امیرالمومنین مأمور به سکوت بودند با جهاد تبیین از وی دفاع می کردند. 
وی افزود: در جنگ های ادراکی آنچه می تواند به مردم رشد بدهد جهاد تبیین است. یعنی شما در برابر دشمنی قرار گرفته اید که به دنبال تحریف است و آنجا که می گویند جهاد یعنی عرصه، عرصه پیکار با دشمن است .

موسوی فرد با بیان اینکه اروپایی ها در عصری که تحت سلطه علم و تکنولوژی قرار گرفته زن را در معرض فروش قرار می دهند،خاطرنشان کرد: در کشورهای اروپایی می گویند از زن دفاع می کنند اما بایستی دفاع آنها را در مصادیقشان متوجه شد، وقتی از زن به عنوان یک موجود برتر یاد می کنند اما کالایی را می خواهند بفروشند در کنار آن عکس یک زن برهنه را قرار می دهند و از آن به عنوان یک  ابزار استفاده می کنند یا در خیلی از کشورهای اروپایی در فروشگاه های خود زن برهنه را در ملأ عام قرار می دهند . 


 امام جمعه موقت اهواز بیان داشت:از منظر قرآن کریم اولین بانوی مومنه حضرت زهرا (س) است.شخصیت آن حضرت جامع الاطراف است . در عرصه ای که وظیفه خود می داند در خانه کار می کند و آنجا که اصل دین در خطر است با تمام قوا به میدان می آید. حضرت زهرا (س)نه تنها بیانش،حتی اشک و وصیت آن حضرت هم جهاد تبیین بود.

ارسال نظر