کد خبر: ۸۰۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

نگاه اسلام به زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: نگاه اسلام و الگوی اسلامی به عنوان الگوی سوم به زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز است که در آن قداست زن حفظ می‌شود و هیچ مانعی برای پیشرفت وی در عرصه‌های اجتماعی و فعالیت وجود ندارد.
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان روز شنبه (24 دی ماه) در نشست و دیدار با بانوان کارمند و خانواده‌های رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان کردستان ضمن تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار داشت: جایگاه مادری به عنوان استاد تربیت و پرورش انسان است و اگر جایگاه مادری کمرنگ شود قیمت و ارزش زن کاسته می‌شود.

نگاه اسلام و الگوی اسلامی به عنوان الگوی سوم از زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز استنگاه اسلام و الگوی اسلامی به عنوان الگوی سوم از زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز استنگاه اسلام و الگوی اسلامی به عنوان الگوی سوم از زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز است

وی با اشاره به بیانات مقرهبر معظم انقلاب در بحث زن افزود: الگوی شرقی به این می پردازند که زن باید در خانه و به کارهای خانه و تربیت فرزندان بپردازد و الگوی غربی که زن برای اثبات وجود خود اقدام به فروش و خودنمایی می‌کند و هر دو الگوی قداست زن را زیر سوال می‌برد و ارزش زن را پایمال می‌کند.

حجت الاسلام رازیانی عنوان کرد: ارزش زن باید  حفظ شود نه اینکه مانند یک کارگر با او برخورد شود.

وی همچنین به الگوی سوم اشاره کرد و گفت: اسلام الگوی سوم را برای زن قائل است نه محصور شدن  در خانه و گرفتن نقش اجتماعی  از او و یا  کالا شدن و فروش برای اثبات وجود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآورد شد: اگر بخواهیم زن را معرفی کنیم باید زنان عفیفه و محجبه را سر لوحه قرار دهیم. زن مسلمان با حفظ پوشش و ارزش خود در دنیا حرف اول را می‌زند.

وی افزود: نگاه اسلام و الگوی اسلامی به عنوان الگوی سوم به زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز است که قداست زن در آن حفظ می‌شود و هیچ مانعی برای پیشرفت وی در عرصه‌های اجتماعی و فعالیت وجود ندارد.

حجت الاسلام رازیانی به جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: جهاد تبیین نیابد تبیین شود بلکه باید با عمل و اقدام در عرصه‌های مختلف صورت گیرد.

وی در پایان از بانوان شاغل در اداره و همسران رؤسای ادارات تابعه در راستای فعالیت در این مکان فرهنگی و تبلیغی قدردانی و با اهداء لوح تقدیر از آنان تجلیل کرد .
نگاه اسلام و الگوی اسلامی به عنوان الگوی سوم از زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز استنگاه اسلام و الگوی اسلامی به عنوان الگوی سوم از زن مسلمان یک الگوی مترقی و پیشتاز است

ارسال نظر